Odpowiedz
Highlighted

Pin do logowania

Dziś miałam dziwną sytuacje z logowaniem do aplikacji, wpisując pin do zalogowania który bardzo dobrze znam i mam go od początku był błędny, z nerwów poprawiałam go więcej niż 5 razy. Co robić w takiej sytuacji? Infolinia czy bezpośrednio do oddziału banku?
Odpowiedz
0 Lajków
Piasta112
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
11-06-2020
Wiadomość 1 z 2 (542 wyświetleń)

Re: Pin do logowania

Jeśli komunikat o błędnym kodzie Pin, pojawił się minimum 3 razy, usługa jest prawdopodobnie zablokowana. Proszę, spróbuj wybrać opcję "nie pamiętam kodu Pin" i nadaj nowy. Tutaj, nie mam wglądu do systemu, w związku z tym, nie mogę sprawdzić poprawności danych, które wpisywałaś. Podczas zmiany kodu Pin, system poprosi Cię o podanie 5 wybranych znaków hasła, do pełnej wersji. Zmianę kodu zatwierdzisz kodem autoryzacyjnym, który prześlemy w formie SMS, na wskazany w systemie numer do autoryzacji 🙂 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Moderator
Moderator icon
390
107
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (503 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Problem z profilem zaufanym

@Lorelei Przykro mi, że nie możesz korzystać z profilu zaufanego. Niestety jednak, nie jesteśmy w stanie sprawdzić Twojej usługi poprzez forum Społeczność ING. Nie mamy tutaj dostępu do systemu, a tyl

...

28-11-2020
Re.: Czas oczekiwania na decyzje (wniosek składany bez operatu szacunkowego)

@Kicu123, nie pamiętam w których placówkach ING w Krakowie można podpisać hipotekę, ale jest ich mniej niż wszystkich placówek stacjonarnych. Ja mogę polecić oddział na Kapelance i p.Dorote lub p.Anet

...

28-11-2020
Re.: Czas oczekiwania na decyzje (wniosek składany bez operatu szacunkowego)

Dziekuje bardzo za odpowiedzi!

Jescze takie pytanie - czy potrzebno dla banku dla decyzji koncowej promesa z banku zbywcy? Czy to potrzebno tylko pod czas podpisywania umowy z ING?

28-11-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy