Odpowiedz

Pin do logowania

Dziś miałam dziwną sytuacje z logowaniem do aplikacji, wpisując pin do zalogowania który bardzo dobrze znam i mam go od początku był błędny, z nerwów poprawiałam go więcej niż 5 razy. Co robić w takiej sytuacji? Infolinia czy bezpośrednio do oddziału banku?
Odpowiedz
0 Lajków
Piasta112
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-06-2020
Wiadomość 1 z 2 (7 271 wyświetleń)

Re: Pin do logowania

Jeśli komunikat o błędnym kodzie Pin, pojawił się minimum 3 razy, usługa jest prawdopodobnie zablokowana. Proszę, spróbuj wybrać opcję "nie pamiętam kodu Pin" i nadaj nowy. Tutaj, nie mam wglądu do systemu, w związku z tym, nie mogę sprawdzić poprawności danych, które wpisywałaś. Podczas zmiany kodu Pin, system poprosi Cię o podanie 5 wybranych znaków hasła, do pełnej wersji. Zmianę kodu zatwierdzisz kodem autoryzacyjnym, który prześlemy w formie SMS, na wskazany w systemie numer do autoryzacji 🙂 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (7 232 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy