Odpowiedz
Highlighted

Pin do logowania

Dziś miałam dziwną sytuacje z logowaniem do aplikacji, wpisując pin do zalogowania który bardzo dobrze znam i mam go od początku był błędny, z nerwów poprawiałam go więcej niż 5 razy. Co robić w takiej sytuacji? Infolinia czy bezpośrednio do oddziału banku?
Odpowiedz
0 Lajków
Piasta112
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
11-06-2020
Wiadomość 1 z 2 (536 wyświetleń)
Highlighted

Re: Pin do logowania

Jeśli komunikat o błędnym kodzie Pin, pojawił się minimum 3 razy, usługa jest prawdopodobnie zablokowana. Proszę, spróbuj wybrać opcję "nie pamiętam kodu Pin" i nadaj nowy. Tutaj, nie mam wglądu do systemu, w związku z tym, nie mogę sprawdzić poprawności danych, które wpisywałaś. Podczas zmiany kodu Pin, system poprosi Cię o podanie 5 wybranych znaków hasła, do pełnej wersji. Zmianę kodu zatwierdzisz kodem autoryzacyjnym, który prześlemy w formie SMS, na wskazany w systemie numer do autoryzacji 🙂 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Moderator
Moderator icon
390
107
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (497 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Close in on Site Cal

Jxenql frnjuj [url=https://edptadal.com/]viagra cialis[/url] 3090660

27-11-2020
Re.: Termin decyzji

Niestety nie, ciągle jest status w analizie.

27-11-2020
Wkład własny

Witam,

 

Czy bank weryfikuje posiadanie wkładu własnego, a jeśli tak to czy uzna obligacje skarbowe, które będą musiały być przedterminowo umorzone?

 

Dziekuję za odpowiedz

26-11-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy