11-06-2020 16:55
12-06-2020 17:02
Jeśli komunikat o błędnym kodzie Pin, pojawił się minimum 3 razy, usługa jest prawdopodobnie zablokowana. Proszę, spróbuj wybrać opcję "nie pamiętam kodu Pin" i nadaj nowy. Tutaj, nie mam wglądu do systemu, w związku z tym, nie mogę sprawdzić poprawności danych, które wpisywałaś. Podczas zmiany kodu Pin, system poprosi Cię o podanie 5 wybranych znaków hasła, do pełnej wersji. Zmianę kodu zatwierdzisz kodem autoryzacyjnym, który prześlemy w formie SMS, na wskazany w systemie numer do autoryzacji 🙂
Witam,
posiadam znaczną ilość oszczędności w banknotach 100zł i chciałbym je wymienić na banknoty o większym nominale np. 200zł lub 500zł. Czy istnieje taka możliwość w oddziale banku, jeśli tak to jak
... 17-01-2021Mamy początek roku i jeszcze nie otrzymałem pocztą pit-8c. Nie ma go również w moich dokumentach po zalogowaniu do ING.
Kiedy i w jakiej formie powinienem go otrzymać?
17-01-2021