Odpowiedz

Pin do logowania

Dziś miałam dziwną sytuacje z logowaniem do aplikacji, wpisując pin do zalogowania który bardzo dobrze znam i mam go od początku był błędny, z nerwów poprawiałam go więcej niż 5 razy. Co robić w takiej sytuacji? Infolinia czy bezpośrednio do oddziału banku?
Odpowiedz
0 Lajków
Piasta112
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
11-06-2020
Wiadomość 1 z 2 (1 176 wyświetleń)

Re: Pin do logowania

Jeśli komunikat o błędnym kodzie Pin, pojawił się minimum 3 razy, usługa jest prawdopodobnie zablokowana. Proszę, spróbuj wybrać opcję "nie pamiętam kodu Pin" i nadaj nowy. Tutaj, nie mam wglądu do systemu, w związku z tym, nie mogę sprawdzić poprawności danych, które wpisywałaś. Podczas zmiany kodu Pin, system poprosi Cię o podanie 5 wybranych znaków hasła, do pełnej wersji. Zmianę kodu zatwierdzisz kodem autoryzacyjnym, który prześlemy w formie SMS, na wskazany w systemie numer do autoryzacji 🙂 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (1 137 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

@IlonaU czy to znaczy, że te czasy procesowe są rzeczywiste i nie mam co liczyć na decyzję wstępna przez kolejny miesiąc skoro do analizy trafił 14. lipca?

01-08-2021
Re: Czasy procesowe dla wniosków składanych bezpośrednio w oddziale.

Czas oczekiwania na rozpatrzenie wniosków w ostatnim czasie jest dłuższy z uwagi na ich ilość. Wiemy, że nie jest to komfortowe i że bardzo zależy Wam na czasie. Niestety, obecnie nie możemy zagwarant

...

01-08-2021
Najbardziej pomocni użytkownicy