Odpowiedz
Highlighted

Pin do logowania

Dziś miałam dziwną sytuacje z logowaniem do aplikacji, wpisując pin do zalogowania który bardzo dobrze znam i mam go od początku był błędny, z nerwów poprawiałam go więcej niż 5 razy. Co robić w takiej sytuacji? Infolinia czy bezpośrednio do oddziału banku?
Odpowiedz
0 Lajków
Piasta112
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
11-06-2020
Wiadomość 1 z 2 (501 wyświetleń)
Highlighted

Re: Pin do logowania

Jeśli komunikat o błędnym kodzie Pin, pojawił się minimum 3 razy, usługa jest prawdopodobnie zablokowana. Proszę, spróbuj wybrać opcję "nie pamiętam kodu Pin" i nadaj nowy. Tutaj, nie mam wglądu do systemu, w związku z tym, nie mogę sprawdzić poprawności danych, które wpisywałaś. Podczas zmiany kodu Pin, system poprosi Cię o podanie 5 wybranych znaków hasła, do pełnej wersji. Zmianę kodu zatwierdzisz kodem autoryzacyjnym, który prześlemy w formie SMS, na wskazany w systemie numer do autoryzacji 🙂 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Moderator
Moderator icon
386
104
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (462 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Karta Mastercard (nie pre-paid/wirtualna) mobilna podpięta pod konto główne.

Witam, czy ING planuje wprowadzić mobilną kartę Mastercard która będzie podpięta pod konto główne? Nie chodzi mi o kartę pre-paid czy też wirtualną. Taką kartę wprowadził mBank, jest ona podpięta pod

...

31-10-2020
Re: Brak uprawnień do obciążania rachunku

@baldekxd Na swoje konto powinieneś otrzymywać przelewy na swoje dane. W tej sprawie proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING lub na naszej infolinii. 

31-10-2020
Bilety, parkometry w aplikacji mobilnej Moje ING

Witam, mam pytanie a mianowicie kiedy zostanie udostępniona możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej jak i opłacenia parkometrów w aplikacji Moje ING? Większość banków (PKOBP, Alior Bank, Millen

...

31-10-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy