11-06-2020 16:55
12-06-2020 17:02
Jeśli komunikat o błędnym kodzie Pin, pojawił się minimum 3 razy, usługa jest prawdopodobnie zablokowana. Proszę, spróbuj wybrać opcję "nie pamiętam kodu Pin" i nadaj nowy. Tutaj, nie mam wglądu do systemu, w związku z tym, nie mogę sprawdzić poprawności danych, które wpisywałaś. Podczas zmiany kodu Pin, system poprosi Cię o podanie 5 wybranych znaków hasła, do pełnej wersji. Zmianę kodu zatwierdzisz kodem autoryzacyjnym, który prześlemy w formie SMS, na wskazany w systemie numer do autoryzacji 🙂
Piszę do pani aby pani pomogła mi jak najszybciej odzyskać gotówkę która została mi zabrana przez wpłatomat w Toruniu na ulicy Łyskowskiego. Wpłaty dokonywałem dzisiaj do południa 800zl . Wyskoczyło ż
... 18-01-2025Małżonek tylko wyraża zgodę. Nie musi być wówczas kredytobiorcą, ani też nie podpisuje się na umowie kredytowej. Nie są zatem weryfikowane dochody małżonka.
18-01-2025