Odpowiedz

Pin do logowania

Dziś miałam dziwną sytuacje z logowaniem do aplikacji, wpisując pin do zalogowania który bardzo dobrze znam i mam go od początku był błędny, z nerwów poprawiałam go więcej niż 5 razy. Co robić w takiej sytuacji? Infolinia czy bezpośrednio do oddziału banku?
Odpowiedz
0 Lajków
Piasta112
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
11-06-2020
Wiadomość 1 z 2 (538 wyświetleń)
Highlighted

Re: Pin do logowania

Jeśli komunikat o błędnym kodzie Pin, pojawił się minimum 3 razy, usługa jest prawdopodobnie zablokowana. Proszę, spróbuj wybrać opcję "nie pamiętam kodu Pin" i nadaj nowy. Tutaj, nie mam wglądu do systemu, w związku z tym, nie mogę sprawdzić poprawności danych, które wpisywałaś. Podczas zmiany kodu Pin, system poprosi Cię o podanie 5 wybranych znaków hasła, do pełnej wersji. Zmianę kodu zatwierdzisz kodem autoryzacyjnym, który prześlemy w formie SMS, na wskazany w systemie numer do autoryzacji 🙂 

 

 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Moderator
Moderator icon
390
107
12-10-2015
Wiadomość 2 z 2 (499 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wniosek o kredyt czas oczekiwania

Teraz czasy wydłużyły się do 18 dni. Jeśli mówimy o dniach kalendarzowych to termin mija jutro, a według Waszej strony w tym tygodniu zdążyliście rozpatrzeć tylko wnioski z dwóch dni (2 i 3 listopada)

...

27-11-2020
Karta kredytowa dla przedsiębiorców - BIK

Dzień dobry,

 

czy karta kredytowa dla przedsiębiorców jest widoczna w BIK właściciela firmy?

Pytam ponieważ np. kredyt firmowy nie jest widoczny w BIK.

 

Z góry dziękuję.

27-11-2020
Re: Wniosek

Miło mi czytać, że wybrałaś naszą ofertę Emotikon: Szczęśliwy 
To, kiedy konto będzie aktywne, zależy od tego jaką formę potwierdzenia tożsamości wybrałaś. 
Jeśli był to przelew z innego banku lub selfie - konto aktywuje

...

27-11-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy