04-09-2018 12:14
Możesz zapłacić kartą tylko, gdy podświetlisz ekran. Jeśli tak, jak napisałeś transakcja doszła do skutku bez podświetlania go, proszę napisz do nas na czacie w Moim ING (po zalogowaniu w prawym dolnym rogu) lub zadzwoń na naszą całodobową infolinię: 32 357 00 69. Przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie w tym temacie abyśmy mogli sprawdzić szczegóły.
12-09-2018 22:05
Ogólnie to przydałoby się jakieś zabezpieczenie, wystarczy tylko aby przy ekranie blokady nie włączała się płatność, ale przy odblokowanym
29-01-2019 17:28
30-01-2019 20:24
ja używam w telefonie żbliżaka i super sie sprawdza....
Czy bank podjął już jakąś konkretną decyzję w sprawie wydłużenia (bądź nie) okresu obowiązywania stałego oprocentowania o liczbę rat zawieszonych w ramach wakacji kredytowych 2022-2023?
25-04-2024Planujemy wprowadzić taką możliwość, jednak nie znamy jeszcze daty. Gdy coś się zmieni, damy znać.
25-04-2024