04-02-2018 11:50
04-02-2018 12:04 | Edytowano: 04-02-2018 12:09
Jest to po prostu wygodne.
Nie wyobrażam sobie scenariusza, że co chwile włączam, wyłączam internet czy nfc. W przypadku kradzieży jest taki organ jak Policja oraz ubezpieczenie do kart oferowane przez bank.
04-02-2018 12:07
04-02-2018 12:19
To forum dyskusyjne, wiec zakładam wiele możliwości. Wszystko zależy od tego jak często dokonujesz tych płatności oraz jak często korzystasz z innych funkcji telefonu; tle,bt,wifi,nfc. Ja zaznaczam, że w moim przypadku ciągła aktywność tych funkcji to konfort. Płace telefonem średnio 10x na dobę, łącze się na bt z samochodami służbowymi, wifi w biurze i w domu oraz klonuje ekran za pomocą obydwu.
Wiec w moim przypadku ciągle włączanie, wyłączenie usług było by bzdurą.
04-02-2018 13:33
04-02-2018 18:29
Dokładnie, jest to wygodne jak ma się wszystko uruchomione i bez zastanowienia dokonywać płatności w dowolnie wybrany sposób - po odblokowaniu lub bez . Chodzi właśnie o wybór. Oczywiście, jest możliwość chodzenia po komisariatach i dodatkowo płatne ubezpieczenie, ale to wszystko można łatwo ograniczyć - dodanie kolejnego rozwiązania. To kwestia chęci, bo ta funkcjonalność jest możliwa.
04-02-2018 18:40
04-02-2018 20:16
20-02-2018 18:24
Sam kiedyś miałem wątpliwości ale argumenty Ing i mój sposób korzystania z płatności (wyłączam wifi kiedy nie potrzebuje) skłania mnie do podsumowania : ING nie zmieniaj niczego jest OK, żadnego odblokowywania i podświetlania. Chociaż wiadomo inni też mają z ich punktu widzenia słuszne argumenty wszystkim się nie dogodzi.
20-02-2018 20:34
A robiliście samodzielnie czy z pośrednikiem? Ja w tamtym banku gdzie dostałam odmowę robiłam sama, potem dostałam kontakt do pośrednika. Sprzedawca mieszkania jest przeciwko pośrednikom i sam nie sko
... 10-12-2024