04-02-2018 11:50
04-02-2018 12:04 | Edytowano: 04-02-2018 12:09
Jest to po prostu wygodne.
Nie wyobrażam sobie scenariusza, że co chwile włączam, wyłączam internet czy nfc. W przypadku kradzieży jest taki organ jak Policja oraz ubezpieczenie do kart oferowane przez bank.
04-02-2018 12:07
04-02-2018 12:19
To forum dyskusyjne, wiec zakładam wiele możliwości. Wszystko zależy od tego jak często dokonujesz tych płatności oraz jak często korzystasz z innych funkcji telefonu; tle,bt,wifi,nfc. Ja zaznaczam, że w moim przypadku ciągła aktywność tych funkcji to konfort. Płace telefonem średnio 10x na dobę, łącze się na bt z samochodami służbowymi, wifi w biurze i w domu oraz klonuje ekran za pomocą obydwu.
Wiec w moim przypadku ciągle włączanie, wyłączenie usług było by bzdurą.
04-02-2018 13:33
04-02-2018 18:29
Dokładnie, jest to wygodne jak ma się wszystko uruchomione i bez zastanowienia dokonywać płatności w dowolnie wybrany sposób - po odblokowaniu lub bez . Chodzi właśnie o wybór. Oczywiście, jest możliwość chodzenia po komisariatach i dodatkowo płatne ubezpieczenie, ale to wszystko można łatwo ograniczyć - dodanie kolejnego rozwiązania. To kwestia chęci, bo ta funkcjonalność jest możliwa.
04-02-2018 18:40
04-02-2018 20:16
20-02-2018 18:24
Sam kiedyś miałem wątpliwości ale argumenty Ing i mój sposób korzystania z płatności (wyłączam wifi kiedy nie potrzebuje) skłania mnie do podsumowania : ING nie zmieniaj niczego jest OK, żadnego odblokowywania i podświetlania. Chociaż wiadomo inni też mają z ich punktu widzenia słuszne argumenty wszystkim się nie dogodzi.
20-02-2018 20:34
Jakiś czas temu zmieniłem telefon na Huawei. Okazało się, że nie mogę aktywować płatności telefonem . z czego wcześniej korzystałem bez problemu na telefonie Honor i Oppo. Po wielu próbach udałem się
... 16-02-2025ING jako bank chwalę, za komunikację, relatywnie dobry UI,
ale z minusów to zazwyczaj ostrzegam przed tym maskowanie.
Rozumiem, że dla większości ludzi to jest dobry dodatkowy mechanizm bezpieczeństwa
... 16-02-2025Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025