28-01-2019 07:17
Witam,
Czasami mam taki komunikat w aplikacji mobilnej, domyślam się że chodzi o wirtualną kartę kredytową bo tam mam zawsze 0 tylko jak płacę to przelewam. Gdzie sprawdzić o jaką płatność chodzi o na jaką kwotę?, wiem tylko o tym z tego komunikatu, ale ani w aplikacji, ani przez www nie widzę szczegółów
29-01-2019 07:16
Jeżeli odrzucimy transakcję, to informacje o tym jakiej płatności to dotyczy powinieneś zobaczyć w zakładce wiadomości w Moim ING/Moim ING Mobile.
29-01-2019 08:50
Ok, mam z dziewczyną powiązane konto, ta informacja była z jej konta, ale komunikat jest ogólny nie wynika z niego o jakie konto chodziło, ja miałem tylko informację w powiadomieniach.
Pracujemy nad tym. Na tę chwilę nie jesteśmy w stanie jednak podać szczegółów.
04-12-2023Zmiany do umowy kredytu hipotecznego np. dotyczące rachunku do spłaty kredytu wymagają aneksowania umowy kredytowej.
Aneks do umowy muszą podpisać wszyscy kredytobiorcy. Natomiast tutaj nie mamy wgląd
... 04-12-2023