28-01-2019 07:17
Witam,
Czasami mam taki komunikat w aplikacji mobilnej, domyślam się że chodzi o wirtualną kartę kredytową bo tam mam zawsze 0 tylko jak płacę to przelewam. Gdzie sprawdzić o jaką płatność chodzi o na jaką kwotę?, wiem tylko o tym z tego komunikatu, ale ani w aplikacji, ani przez www nie widzę szczegółów
29-01-2019 07:16
Jeżeli odrzucimy transakcję, to informacje o tym jakiej płatności to dotyczy powinieneś zobaczyć w zakładce wiadomości w Moim ING/Moim ING Mobile.
29-01-2019 08:50
Ok, mam z dziewczyną powiązane konto, ta informacja była z jej konta, ale komunikat jest ogólny nie wynika z niego o jakie konto chodziło, ja miałem tylko informację w powiadomieniach.
Trudno nam tutaj jednoznacznie odpowiedzieć na Twoje pytanie, nie posiadając dostępu do Twojej reklamacji i danych Twojego kredytu. Prosimy skontaktuj się z nami przez kanały szyfrowane.
27-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |