21-01-2019 14:28
Witam
Próbuję aktywować płatności telefonem dla nowej karty Visa i za każdym razem mam info błąd aktywacji usługi. Apka przeinstalowana, wszystkie oświadczenia złożone, dane pamięci w telefonie wyczyszczone i już brak mi pomysłów.
Pomocy!
22-01-2019 14:43
@lookrecja82 Sprawdź, proszę czy Twoja karta jest aktywna i czy są na niej włączone płatności zbliżeniowe. Zrobisz to, wchodząc w nią w Moim ING (Moje finanse> Karty i płatności telefonem). Jeśli w obu przypadkach odpowiedź brzmi "tak" to niestety nie jestem w stanie Ci tutaj pomóc. Skontaktuj się z nami przez Czat w Moim ING lub zadzwoń na naszą całodobową infolinię (32 357 00 69).
Witam,
Przez dłuższy czas nie używałem aplikacji, ale mało przezornie ją zaktualizowałem, po czym nie mogę się normalnie zalogować.
Po włączeniu apki jedyne opcje do wyboru to:
1. Aktywuj aplikację,
2. Z
... 18-03-2024