Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Visa zbliżeniowa w telefonie - błąd aktywacji usługi

Witam

Próbuję aktywować płatności telefonem dla nowej karty Visa i za każdym razem mam info błąd aktywacji usługi. Apka przeinstalowana, wszystkie oświadczenia złożone, dane pamięci w telefonie wyczyszczone i już brak mi pomysłów. 

Pomocy!

Odpowiedz
0 Lajków
lookrecja82
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
5
0
12-05-2017
Wiadomość 1 z 2 (4 382 wyświetleń)

Re: Visa zbliżeniowa w telefonie - błąd aktywacji usługi

@lookrecja82 Sprawdź, proszę czy Twoja karta jest aktywna i czy są na niej włączone płatności zbliżeniowe. Zrobisz to, wchodząc w nią w Moim ING (Moje finanse> Karty i płatności telefonem). Jeśli w obu przypadkach odpowiedź brzmi "tak" to niestety nie jestem w stanie Ci tutaj pomóc. Skontaktuj się z nami przez Czat w Moim ING lub zadzwoń na naszą całodobową infolinię (32 357 00 69).

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 2 z 2 (4 312 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: nowy system bankowosci internetowej

Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I

...

06-12-2025
Re: Re.: Blokada konta przez brak oświadczenia

Trafiłem na ten temat w  "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia.  Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz

...

06-12-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy