28-01-2019 07:17
Witam,
Czasami mam taki komunikat w aplikacji mobilnej, domyślam się że chodzi o wirtualną kartę kredytową bo tam mam zawsze 0 tylko jak płacę to przelewam. Gdzie sprawdzić o jaką płatność chodzi o na jaką kwotę?, wiem tylko o tym z tego komunikatu, ale ani w aplikacji, ani przez www nie widzę szczegółów
29-01-2019 07:16
Jeżeli odrzucimy transakcję, to informacje o tym jakiej płatności to dotyczy powinieneś zobaczyć w zakładce wiadomości w Moim ING/Moim ING Mobile.
29-01-2019 08:50
Ok, mam z dziewczyną powiązane konto, ta informacja była z jej konta, ale komunikat jest ogólny nie wynika z niego o jakie konto chodziło, ja miałem tylko informację w powiadomieniach.
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal