28-01-2019 07:17
Witam,
Czasami mam taki komunikat w aplikacji mobilnej, domyślam się że chodzi o wirtualną kartę kredytową bo tam mam zawsze 0 tylko jak płacę to przelewam. Gdzie sprawdzić o jaką płatność chodzi o na jaką kwotę?, wiem tylko o tym z tego komunikatu, ale ani w aplikacji, ani przez www nie widzę szczegółów
29-01-2019 07:16
Jeżeli odrzucimy transakcję, to informacje o tym jakiej płatności to dotyczy powinieneś zobaczyć w zakładce wiadomości w Moim ING/Moim ING Mobile.
29-01-2019 08:50
Ok, mam z dziewczyną powiązane konto, ta informacja była z jej konta, ale komunikat jest ogólny nie wynika z niego o jakie konto chodziło, ja miałem tylko informację w powiadomieniach.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |