Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Brak wystarczających środków aby zrealizować ...

Witam,

 

Czasami mam taki komunikat w aplikacji mobilnej, domyślam się że chodzi o wirtualną kartę kredytową bo tam mam zawsze 0 tylko jak płacę to przelewam. Gdzie sprawdzić o jaką płatność chodzi o na jaką kwotę?, wiem tylko o tym z tego komunikatu, ale ani w aplikacji, ani przez www nie widzę szczegółów 

Odpowiedz
0 Lajków
megatapety
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
34
1
02-09-2017
Wiadomość 1 z 3 (8 872 wyświetleń)

Re: Brak wystarczających środków aby zrealizować ...

Jeżeli odrzucimy transakcję, to informacje o tym jakiej płatności to dotyczy powinieneś zobaczyć w zakładce wiadomości w Moim ING/Moim ING Mobile. 

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
231
12-10-2015
Wiadomość 2 z 3 (8 795 wyświetleń)

Re: Brak wystarczających środków aby zrealizować ...

Ok, mam z dziewczyną powiązane konto, ta informacja była z jej konta, ale komunikat jest ogólny nie wynika z niego o jakie konto chodziło, ja miałem tylko informację w powiadomieniach. 

Odpowiedz
0 Lajków
megatapety
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
34
1
02-09-2017
Wiadomość 3 z 3 (8 781 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Otóż proszę Państwa też miałem taki problem i go rozwiązałem!

Powodem była karta bankomatowa włożona w case do telefonu typu wallet. Tak, dokładnie w to miejsce które jest przeznaczone na karty Emotikon: Szczęśliwy Otóż o

...

07-07-2025
Re: Konto mobi, karta przedplacona a konto w euro

Możesz przesłać nam zrzuty ekranu z wersji przeglądarkowej, po zalogowaniu na ing.pl

07-07-2025
Re: Opcja zobaczenia danych kart platniczych w moim ing

Szkoda ze nie ma lepszego kontaktu aby proponować funkcję bezpośrednio osoba wyżej tylko ze musimy je proponować na forum z którego moderatorzy MOGĄ zaproponować to dalej ale nie muszą.

06-07-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy