Aplikacja mobilna

Odpowiedz
Highlighted

Re: Re.: Płatność zbliżeniowa tylko po odblokowaniu telefonu

Możesz zapłacić kartą tylko,  gdy podświetlisz ekran. Jeśli tak, jak napisałeś transakcja doszła do skutku bez podświetlania go, proszę napisz do nas na czacie w Moim ING (po zalogowaniu w prawym dolnym rogu) lub zadzwoń na naszą całodobową infolinię: 32 357 00 69. Przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie w tym temacie abyśmy mogli sprawdzić szczegóły. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Moderator
Moderator icon
181
39
12-04-2017
Wiadomość 61 z 64 (6 143 wyświetleń)
Highlighted

Re: Re.: Płatność zbliżeniowa tylko po odblokowaniu telefonu

Ogólnie to przydałoby się jakieś zabezpieczenie, wystarczy tylko aby przy ekranie blokady nie włączała się płatność, ale przy odblokowanym

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 62 z 64 (6 003 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Płatność zbliżeniowa tylko po odblokowaniu telefonu

Według mnie to jest dziwne usprawiedliwienie.

Jeżeli będzie opcja wł/wył platnosci tylko po odblokowaniu tel nikt na tym nie traci i każdy będzie miał możliwość wyboru. W tej chwili potwierdzam że zabezpieczenie jest słabe. Opcja wł i wył NFC jest poważnym utrudnieniem o którym trzeba pamiętać. Telefon blokuje się sam.
Sam używam NFC nie tylko do platnosci.


Odpowiedz
0 Lajków
Murek
Nowy w branży
Nowy w branży icon
1
0
29-01-2019
Wiadomość 63 z 64 (4 217 wyświetleń)
Highlighted

Re.: Płatność zbliżeniowa tylko po odblokowaniu telefonu

ja używam w telefonie żbliżaka  i super sie sprawdza....

Odpowiedz
0 Lajków
marpis4234
Doradca z ambicjami
Doradca z ambicjami icon
2
0
28-10-2017
Wiadomość 64 z 64 (4 176 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Tabela do tworzenia plików z przelewami

Dzień dobry

 

Wiem ze w przypadku niektórych banków, udostępniane są gotowe tabele excel aby do nich wprowadzać dane przelewów a nastepnie móc je zaimportować do banku. Jest to przydatne jeśli wykonuje

...

27-05-2020
Re: Pomóż aktywować kod

W rzeczywistości, po zadzwonieniu na infolinię, powiedzieli mi, że moja bankowość online jest zablokowana i nie ma tam żadnego kodu aktywacyjnego, i poprosili mnie, abym ponownie zamówił nowy!

Nie wiem

...

27-05-2020
Re: Nie mogę zainstalować aplikacji po reinstalacji Androida

W takim razie skontaktuj się z nami - na czacie w Moim ING lub telefonicznie (32 357 00 69) - sprawdzimy to i przyjmiemy zgłoszenie. 

26-05-2020
Najbardziej pomocni użytkownicy