Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re: Re.: Płatność zbliżeniowa tylko po odblokowaniu telefonu

Możesz zapłacić kartą tylko,  gdy podświetlisz ekran. Jeśli tak, jak napisałeś transakcja doszła do skutku bez podświetlania go, proszę napisz do nas na czacie w Moim ING (po zalogowaniu w prawym dolnym rogu) lub zadzwoń na naszą całodobową infolinię: 32 357 00 69. Przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie w tym temacie abyśmy mogli sprawdzić szczegóły. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 61 z 64 (10 260 wyświetleń)

Re: Re.: Płatność zbliżeniowa tylko po odblokowaniu telefonu

Ogólnie to przydałoby się jakieś zabezpieczenie, wystarczy tylko aby przy ekranie blokady nie włączała się płatność, ale przy odblokowanym

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 62 z 64 (10 120 wyświetleń)

Re.: Płatność zbliżeniowa tylko po odblokowaniu telefonu

Według mnie to jest dziwne usprawiedliwienie.

Jeżeli będzie opcja wł/wył platnosci tylko po odblokowaniu tel nikt na tym nie traci i każdy będzie miał możliwość wyboru. W tej chwili potwierdzam że zabezpieczenie jest słabe. Opcja wł i wył NFC jest poważnym utrudnieniem o którym trzeba pamiętać. Telefon blokuje się sam.
Sam używam NFC nie tylko do platnosci.


Odpowiedz
0 Lajków
Murek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-01-2019
Wiadomość 63 z 64 (8 334 wyświetleń)

Re.: Płatność zbliżeniowa tylko po odblokowaniu telefonu

ja używam w telefonie żbliżaka  i super sie sprawdza....

Odpowiedz
0 Lajków
marpis4234
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
28-10-2017
Wiadomość 64 z 64 (8 293 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!


@janzizka:
Szukałem informacji o tym, czy ING zamierza coś zrobić z maskowanymi hasłami i rzucił mi się w oczy post @viggen, który jest kompletnie niezgodny z prawdą.


Co jest niezgodne z prawdą? Bo mam

...

22-02-2025
Powiadomienia PUSH

Witam,

mniej więcej od tygodnia nie przychodzą do mnie żadne powiadomienia z aplikacji mobilnej. 

Ani o wykonanych/otrzymanych przelewach ani te związane z BLIKiem.

W ustawieniach mam aplikacji, jak i te

...

22-02-2025
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

Szukałem informacji o tym, czy ING zamierza coś zrobić z maskowanymi hasłami i rzucił mi się w oczy post @viggen, który jest kompletnie niezgodny z prawdą.

> Chyba uproszczenie wielu rzeczy w życiu prz...

22-02-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy