04-09-2018 12:14
Możesz zapłacić kartą tylko, gdy podświetlisz ekran. Jeśli tak, jak napisałeś transakcja doszła do skutku bez podświetlania go, proszę napisz do nas na czacie w Moim ING (po zalogowaniu w prawym dolnym rogu) lub zadzwoń na naszą całodobową infolinię: 32 357 00 69. Przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie w tym temacie abyśmy mogli sprawdzić szczegóły.
12-09-2018 22:05
Ogólnie to przydałoby się jakieś zabezpieczenie, wystarczy tylko aby przy ekranie blokady nie włączała się płatność, ale przy odblokowanym
29-01-2019 17:28
30-01-2019 20:24
ja używam w telefonie żbliżaka i super sie sprawdza....
1. W obu przypadkach oprocentowanie, jak i RRSO będzie takie samo.
2. W sytuacji, gdzie otrzymujesz wynagrodzenie od jednego pracodawcy krócej niż 6 miesięcy, to nie będziesz miał możliwości zawniosko
... 18-03-2025Dzień dobry. Wniosek złożony 7 lutego, na stronie ING informacja, że jest już decyzja. Po próbie ustalenia jaka jest decyzja, otrzymałam informację od Pani z ING że jest błąd techniczny i jeszcze raz
... 18-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |