04-09-2018 12:14
Możesz zapłacić kartą tylko, gdy podświetlisz ekran. Jeśli tak, jak napisałeś transakcja doszła do skutku bez podświetlania go, proszę napisz do nas na czacie w Moim ING (po zalogowaniu w prawym dolnym rogu) lub zadzwoń na naszą całodobową infolinię: 32 357 00 69. Przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie w tym temacie abyśmy mogli sprawdzić szczegóły.
12-09-2018 22:05
Ogólnie to przydałoby się jakieś zabezpieczenie, wystarczy tylko aby przy ekranie blokady nie włączała się płatność, ale przy odblokowanym
29-01-2019 17:28
30-01-2019 20:24
ja używam w telefonie żbliżaka i super sie sprawdza....
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |