Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re: Re.: Płatność zbliżeniowa tylko po odblokowaniu telefonu

Możesz zapłacić kartą tylko,  gdy podświetlisz ekran. Jeśli tak, jak napisałeś transakcja doszła do skutku bez podświetlania go, proszę napisz do nas na czacie w Moim ING (po zalogowaniu w prawym dolnym rogu) lub zadzwoń na naszą całodobową infolinię: 32 357 00 69. Przyjmiemy odpowiednie zgłoszenie w tym temacie abyśmy mogli sprawdzić szczegóły. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 61 z 64 (10 343 wyświetleń)

Re: Re.: Płatność zbliżeniowa tylko po odblokowaniu telefonu

Ogólnie to przydałoby się jakieś zabezpieczenie, wystarczy tylko aby przy ekranie blokady nie włączała się płatność, ale przy odblokowanym

Odpowiedz
0 Lajków
Użytkownik nie istnieje
Wiadomość 62 z 64 (10 203 wyświetleń)

Re.: Płatność zbliżeniowa tylko po odblokowaniu telefonu

Według mnie to jest dziwne usprawiedliwienie.

Jeżeli będzie opcja wł/wył platnosci tylko po odblokowaniu tel nikt na tym nie traci i każdy będzie miał możliwość wyboru. W tej chwili potwierdzam że zabezpieczenie jest słabe. Opcja wł i wył NFC jest poważnym utrudnieniem o którym trzeba pamiętać. Telefon blokuje się sam.
Sam używam NFC nie tylko do platnosci.


Odpowiedz
0 Lajków
Murek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
29-01-2019
Wiadomość 63 z 64 (8 417 wyświetleń)

Re.: Płatność zbliżeniowa tylko po odblokowaniu telefonu

ja używam w telefonie żbliżaka  i super sie sprawdza....

Odpowiedz
0 Lajków
marpis4234
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
6
0
28-10-2017
Wiadomość 64 z 64 (8 376 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
konto a kredyt hipoteczny

Dzień dobry. Jestem przed podpisaniem umowy kredytowej, ale muszę założyć konto w banku ING. O udzielenie kredytu wnioskowałam z Małżonkiem. Jakie konto powinniśmy założyć? Wspólne czy osobiste z pełn

...

25-03-2025
Re.: Ciągła aktywacja aplikacji

Ja korzystam z aplikacji regularnie (dziś również), a i tak przy kolejnej próbie logowania aplikacja mi wyrzuciła komunikat, że muszę aktywować konto. Czy to normalne?

24-03-2025
Prośba o pomoc w przyspieszeniu reklamacji - bankomat.

Witam, wypłacałam 2000 z bankomatu. Konto zostało obciążone, bankomat pokazał komunikat o awarii, wypluł jedynie kartę. Poradzono mi poczekać aż kwota zejdzie z blokad. Zeszła. Złożyłam reklamacje. Te...

24-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy