04-05-2018 19:19
Ja mam cały czas włączone NFC, wracając do tematu, ostatnio z ciekawości wziąłem kartę 'mastercard w telefonie' pomijam fakt jakim jest niewygodne przełączanie się miedzy aplikacja ING a AP, do tego AP płacę po odblokowaniu ekranu (wygodne), w ING musiałem odblokować tel. z palca (utrudnienie), karty niestety nie można podpiąć do AP co zmusza do przełączania, a bez neta się nie da, w takiej formie to skorzystam parę razy do kiedy będzie za free i zrezygnuje za dużo zabawy, a zwykły plastik mi nie potrzebny, chciałbym mieć wszystko w jednym miejscu AP i możliwość wyboru czy place po odblokowaniu ekranu czy całego tel.
08-05-2018 10:07
_MartinSnow_
Rozumiem, że skrót AP to Apple Pay?
Jeśli tak to na ten moment żaden z banków w Polsce nie udostępnia możliwości podpięcia swoich kart pod Apple Pay.
Dopiero niedawno zostało ogłoszone wprowadzenie tej usługi w Polsce (o ile dobrze pamiętam to ok. czerwca kilka banków wprowadzi taką funkcjonalność).
Na ten moment ING umożliwia dodawanie kart debetowych do Google Pay i nie ma określonej daty czy i kiedy będzie również możliwość podpięcia się pod Apple Pay.
Do tego czasu pozostaje możliwość korzystania z płatności zbliżeniowych ING na urządzeniach Appla dzięki specjalnej mobilnej karcie Mastercard.
11-07-2018 13:10
Czy coś się zmieniło w kwestii płatności telefonem. Zawsze na różnych telefonach miałem bez podświetlania ekranu. Teraz na S9 okazało się że muszę podświetlić ekran bo nie można zapłacić. Od czego to zależy? Czy to kwestia ustawienia w aplikacji (bo chętnie zmienię aby było bez podświetlania) czy telefonu?
12-07-2018 15:03
@ROB Obecnie podświetlenie telefonu to minimalny wymóg dla zadziałania karty. Nie ma możliwości konfiguracji tej opcji.
01-09-2018 13:41
01-09-2018 19:35
03-09-2018 08:20
Nie wszyscy użytkownicy mają możliwość szybkiego odblokowania telefonu odciskiem palca, stąd decyzja, że wystarczy w momencie płatności podświetlenie ekranu. Nie jest wymagane odblokowanie.
Możliwość wykonania transakcji zbliżeniowej bez PIN jest ograniczona do 50 zł. Transakcje powyżej 50 zł są akceptowane PIN-em. Funkcjonalność jest analogiczna jak na karcie plastikowej. Możliwość wykonania nieuprawnionej transakcji i ryzyko jest ograniczone.
Dziękujemy za Wasze sygnały. Weźmiemy je pod uwagę przy planowaniu zmian w karcie Mastercard w telefonie w przyszłości.
03-09-2018 09:04
03-09-2018 11:34
Obecna funkcjonalność została zaprojektowana z myślą o wygodzie klienta. Ma zapewnić szybką płatność. Ryzyko jest ograniczone, ponieważ transakcje powyżej 50 zł wymagają potwierdzenia kodem PIN.
W większości rozwiązań konkurencji, w tym Google Pay również wystarczy wzbudzenie telefonu do wykonania płatności. Technicznie można też wyłączyć moduł NFC na telefonie i załączać go tylko na czas płatności.
03-09-2018 11:38
A Pani swoje jak mantrę, bo tak kazali pisać?
I mam też pamiętać, żeby potem moduł NFC wyłączyć?
Macie Państwo dziwne poczucie wygody klientów.
Nie znalazłem żadnej informacji i ostrzeżenia w aplikacji ani podczas włączania funkcjonalności w telefonie, że włączając tę opcję płatność jest pobierana bez odblokowania telefonu.
Dziękujemy za opinię. W Jaśle posiadamy znacznie więcej bankomatów Zachęcam do zapoznania się z adresami urządzeń na naszej wyszukiwarce: https://www.ing.pl/placowki-oddzialy-bankomaty?type=bankomat&address=jas%C5%82o%20locality
... 31-10-2024Cześć, zgłaszam bug. Przy zmianie numeru telefonu na estoński w Waszej aplikacji obok kodu kierunkowego +372 wyświetla się flaga Rosji zamiast Estonii. Pozdrawiam!
31-10-2024