Odpowiedz

Płatność telefonem VISA - LG G5

Hej. Mam pewien problem, otóż posiadam telefon LG G5, i próbuje włączyć płacenie telefonem. Według instrukcji wystarczy wejść w "Karty i płatności telefonem" i włączyć usługę (posiadam android 6.0, NFC włączone, oraz wybrane domyślną aplikację ING w ustawieniach "Dotknij i płać").

 

Niestety po wejsciu widzę taki ekran jak w załączniku. Przy próbie zbliżenia, dostaje komunikat, że nie wybrano karty w aplikacji, więc płatność się nie udaje. Czego mi brakuje?

Odpowiedz
0 Lajków
kedor
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
09-07-2018
Wiadomość 1 z 5 (8 276 wyświetleń)

Re.: Płatność telefonem VISA - LG G5

Na infolinii albo tutaj bankowi odpowiadacze powiedzą Ci byś:
usunął dane aplikacji i/lub
usunął urządzenie z zaufanychi/lub
reinstalował aplikację i/lub
aktualizował aplikację.
Ale nic z tego nie zadziała, mam to samo, wyświetlają się błędy, komunikaty "Funkcja niedostępna". Nie wiem, ktoś z tych twórców aplikacji tego nie przetestował.
Odpowiedz
0 Lajków
Sajmon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
0
09-07-2018
Wiadomość 2 z 5 (8 240 wyświetleń)

Re: Płatność telefonem VISA - LG G5

[ Edytowane ]

@kedor Sprawdź proszę, czy poza wymienionymi warunkami, Twój telefon nie ma modyfikowanego oprogramowania (nie jest „rootowany”). To może mieć również wpływ na działanie usługi.
Ważne też, żeby Twoja karta Visa zbliżeniowa miała włączoną funkcję zbliżeniową. Możesz to sprawdzić na kilka sposobów:
- w Moje ING: zakładka Moje finanse/Karty i płatności telefonem. W szczegółach karty znajdziesz Włącz/Wyłącz płatności zbliżeniowe,
- telefonicznie: 32/ 357 00 69,
- w oddziale.
 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
557
125
04-09-2015
Wiadomość 3 z 5 (8 196 wyświetleń)

Re: Płatność telefonem VISA - LG G5

Rzadko kiedy jakiś telefon jest rootowany, zwykli użytkownicy tego nie robią. Mój nie jest i ze zbliżeniowych płatności korzystam 2 lata.

Na prawdę zalecałbym Waszemu działowi IT zbadanie aplikacji, bo zgłasza błędy przy autoryzowaniu włączania usługi płatności telefonem. Opisuję to też w moim wątku na forum.
Odpowiedz
0 Lajków
Sajmon
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
10
0
09-07-2018
Wiadomość 4 z 5 (8 174 wyświetleń)

Re: Płatność telefonem VISA - LG G5

Sajmon Przekazaliśmy Twoje uwagi do zespołu, który odpowiada za naszą aplikację mobilną. 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1127
224
07-06-2017
Wiadomość 5 z 5 (8 146 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Re.: Wpłatomat zabrał mi pieniądze

Wysłaliśmy wiadomość do działu reklamacji z prośbą o pilną interwencję w temacie tego zgłoszenia. 

17-07-2025
Re.: Wpłatomat zabrał mi pieniądze

Minęły 24 godziny od zgłoszenia zdarzenia , brak jakiejkolwiek odpowiedzi od banku . Zostałem pozbawiony 7000 tyś złotych , środków na jedzenie i opłacenie rachunków . Ten bank to kpina ! Przyszedł cz

...

17-07-2025
Re: Zobaczenie danych kart platniczych w Moim ING

I obie rzeczy są bardzo, bardzo słabe. O ile mnie osobiście nie interesuje dodawania kart przedpłaconych do Google Pay/Apple Pay tak w przypadku widoczności pełnych danych kart są od Was lepsze nawet

...

16-07-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy