W apce jest część poświęcona kupowaniu biletów parkingowych. Dziwnie rozwiązana jest sprawa wprowadzenia numeru tablicy rejestracyjnej. Mojego numeru w ogóle nie przyjmowało, jest on w formacie AA 12345, ale jedno pole zostaje puste i apka tego nie przepuszcza. Dopisałem więć jakiś znak i dopiero przeszło, ale teraz nie mogę tego zmienić, nie wiem gdzie jest taka opcja. Any help?
Re: Płatność Visą zbliżeniową telefonem, zamiast PLN woła o USD
Znowu mi się to przydarzyło, tym razem na Lotosie. Z kartą to się nigdy nie dzieje. Muszę być uważnie bo bank mnie potem ostro skroi za ten luksus płacenie telefonem dolarami, w Polsce.
Problem się częściowo rozwiązał. Zrezygnowałem z Visy zbliżeniowej w aplikacji ING i postanowiłem zainstalować aplikację Google Pay. W moim androidzie tej aplikacji domyślnie nie ma, choć w opcjach NFC się pokazywała taka pozycja (mam zaznaczone jednak Moje ING Mobile). Jak już zainstalowałem GP to tam trzeba było nr karty wpisać, więc zalogowałem się do ING Mobile aby sobie nr skopiować i postan
Płatność Visą zbliżeniową telefonem, zamiast PLN woła o USD
Nie mam konta walutowego w USD, mam normalny ROR w PLN, do tego kartę Visa zbliżeniowa i jej klon w telefonie. Dziś po raz pierwszy tego użyć chciałem w Castoramie w Polsce, a na terminalu pokazał mi się należność... 20 USD... Anulowałem i zapłaciłem zwyczajnie kartą i kwota już była w PLN. Kasjerka mówiła, że to się nigdy nie zdarza.
Mam złożone te oświadczenia. Mateusz - pisałem już o tym z "Mojego ING", dostałem dwie odpowiedzi i żadnej na temat - obie dotyczył Mastercard w telefonie, która mnie raczej nie interesuje. Dzwoniłem na infolinię, też nie pomogła. Podejrzewam, że w oddziale raczej też nie będę wiedzieć (?)
Rzadko kiedy jakiś telefon jest rootowany, zwykli użytkownicy tego nie robią. Mój nie jest i ze zbliżeniowych płatności korzystam 2 lata.
Na prawdę zalecałbym Waszemu działowi IT zbadanie aplikacji, bo zgłasza błędy przy autoryzowaniu włączania usługi płatności telefonem. Opisuję to też w moim wątku na forum.
Jak w temacie, mam telefon z Androidem 5.1, NFC, kartę Visa z aktywnymi płatnościami zbliżeniowymi, mam konto osobiste, więcej niż 18 lat i nie wiem jakie jeszcze kryteria. Robiłem już wszystko co mi polecano drogą elektroniczną, na infolinii, czyli:
1. aktualizowanie aplikacji Moje Ing albo desintalacja i ponowna instalacja
2. usuwanie / czyszczenie danych aplikacji (a potem jeszcze raz pkt 1), naw
Na infolinii albo tutaj bankowi odpowiadacze powiedzą Ci byś: usunął dane aplikacji i/lub usunął urządzenie z zaufanychi/lub reinstalował aplikację i/lub aktualizował aplikację. Ale nic z tego nie zadziała, mam to samo, wyświetlają się błędy, komunikaty "Funkcja niedostępna". Nie wiem, ktoś z tych twórców aplikacji tego nie przetestował.