14-11-2023 14:29
Na wstępie. To jest jakiś dramat. Wszystko upchane w górnym pasku, który trzeba przewijać. Reszta ekranu niewykorzystana. Brak możliwość zmiany kolejności kont i innych. W skrótach brak możliwości dodania produktów typu konto, karta itd. Ekran logowania jakbyśmy się cofnęli o 15 lat. Grafik chyba płakał jak to robił. Ikony takie, aby starsze osoby przestały korzystać z Moje ING. Było dobrze, to po co to zmienialiście?
14-11-2023 18:44
15-11-2023 09:57
Dziękujemy za Twoją opinię - przekazaliśmy ją do właściwego zespołu. Więcej o funkcjach nowej aplikacji przeczytasz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/bankowosc-w-nowej-odslonie
02-12-2023 19:45
nie bój nie bój, już zaczyna być wykorzystywana na reklamy.
Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |