Odpowiedz

Nowy wygląd Mojego ING

Na wstępie. To jest jakiś dramat. Wszystko upchane w górnym pasku, który trzeba przewijać. Reszta ekranu niewykorzystana. Brak możliwość zmiany kolejności kont i innych. W skrótach brak możliwości dodania produktów typu konto, karta itd. Ekran logowania jakbyśmy się cofnęli o 15 lat. Grafik chyba płakał jak to robił. Ikony takie, aby starsze osoby przestały korzystać z Moje ING. Było dobrze, to po co to zmienialiście?

Novacorp
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
2
14-11-2023
Wiadomość 1 z 4 (2 786 wyświetleń)

Re.: Nowy wygląd Mojego ING

100% agree.
One of the worst design for a bank app Ive seen in a while. Horizontal scrolling? What they were thinking??
Bring back the previous design, it was great.
norcse
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
4
27-04-2021
Wiadomość 2 z 4 (2 742 wyświetleń)

Re: Nowy wygląd Mojego ING

Dziękujemy za Twoją opinię - przekazaliśmy ją do właściwego zespołu. Więcej o funkcjach nowej aplikacji przeczytasz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/bankowosc-w-nowej-odslonie

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
SebastianM
Moderator
Moderator icon
99
16
03-03-2023
Wiadomość 3 z 4 (2 674 wyświetleń)

Re.: Nowy wygląd Mojego ING

nie bój nie bój, już zaczyna być wykorzystywana na reklamy.

Odpowiedz
0 Lajków
bee
bee
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
13
8
02-12-2023
Wiadomość 4 z 4 (2 314 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Przelew na Ukrainę

Próbowałem zrobić przelew walutowy w złotówkach i nie zadziałało (przycisk Wyślij przelew był wyszarzony jak wybrałem walutę złotówki). Natomiast z konta w Pekao S.A. zrobiłem przelew walutowy w złotó...

27-07-2024
Re.: Decyzja w procesie NWH

Cześć, mój doradca również złożył mój wniosek przez NWH. Czy długo ostatecznie czekałaś na decyzję ostateczną?. Mój kompletny wniosek złożyliśmy 22.07 i zastanawiam się ile czasu od tego może być pode...

26-07-2024
Re.: Problem z płatnościami zbliżeniowymi

Proszę w pierwszej kolejności w bankowości internetowej w szczegółach karty wyłączyć zbliżeniowość na karcie. Następnie, proszę dokonać płatności z kodem PIN i na nowo uruchomić płatności zbliżeniowe ...

26-07-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy