14-11-2023 14:29
Na wstępie. To jest jakiś dramat. Wszystko upchane w górnym pasku, który trzeba przewijać. Reszta ekranu niewykorzystana. Brak możliwość zmiany kolejności kont i innych. W skrótach brak możliwości dodania produktów typu konto, karta itd. Ekran logowania jakbyśmy się cofnęli o 15 lat. Grafik chyba płakał jak to robił. Ikony takie, aby starsze osoby przestały korzystać z Moje ING. Było dobrze, to po co to zmienialiście?
14-11-2023 18:44
15-11-2023 09:57
Dziękujemy za Twoją opinię - przekazaliśmy ją do właściwego zespołu. Więcej o funkcjach nowej aplikacji przeczytasz tutaj: https://www.ing.pl/indywidualni/aplikacja-mobilna/bankowosc-w-nowej-odslonie
02-12-2023 19:45
nie bój nie bój, już zaczyna być wykorzystywana na reklamy.
W tej sprawie skontaktuj się z nami na czacie po zalogowaniu do Mojego ING lub infolinią pod numerem 32 357 00 69. Zamknięcie konta jest nieodwracalne.
27-01-2025Konto Active - dla aktywnych klientów spełniających przynajmniej jeden z trzech warunków finansowych - wówczas to konto jest bezpłatne:
- średnie miesięczne aktywa w banku minimum 200 tys. zł
- średnie
To raczej jest problem z samym Bitwardenem. Pobranie starszej wersji wtyczki spowodowało, że autouzupełnianie działa poprawnie.
U mnie poprawnie wypełnia się w wersji 2024.9.1 w przeglądarce Firefox -