13-12-2016 10:24
Witam
Mam problem w związku z nową wersją aplikacji mobilnej. Zacznę od tego, że w poprzedniej wersji aplikacji miałam możliwość logowania do rożnych kont, niepowiązanych ze sobą. Czyli można było wpisać login i hasło/pin i działać.
W nowej wersji aplikacji nie mogę sobie z tym poradzić. Zalogowałam się na jedno konto i mam do niego podgląd i innych z nim powiązanych, ale co zrobić żeby zalogować się na inne ? Nie widzę możliwości edycji loginu, mam zapisany jeden z możliwością podania pinu aby się zalogować. Czy jest w ogóle możliwość obsługi różnych, niepowiązanych kont ? Czy pomoże tutaj jedynie upoważnienie ?
(Jeśli to istotne to aplikacji używam w systemie iOS wersja 10.1.1)
Pozdrawiam
14-12-2016 10:28
Nowa aplikacja mobilna, ze wględu bezpieczeństwa, działa na zasadzie 1 użytkownik=1 urządzenie. Dlatego na jednym urządzeniu możesz logować się tylko na jednego użytkownika.
24-01-2017 12:58
To jak żyć jeśli posiadam trzy konta?
25-01-2017 08:58
Z każdą aktualizacją wprowadzamy nowe funkcje i poprawki.
W ostatniej aktualizacji wprowadziliśmy możliwość dodania 3 urządzeń zaufanych. Nie zmienia się, że na jednym urządzeniu możesz mieć aktywny 1 login (jedno urządzenie - jeden login).
15-05-2017 13:16
Witam,
czy są już jakieś nowe plany odnośnie logowania na jednym urządzeniu do wiecej niż jednego konta?
Posiadam 2 konta, jedno firmowe i jedno osobiste i w poprzedniej aplikacji było to bardzo pomocne, że mogłem odbierać powiadomienia push dla obu kont.
Czy jest w planach jednak wycofanie sie z utrudniania klientom obsługi więcej niż jednego konta (nie chce nosić specjalnie drugiego urządzenia)?
Mogę poprosić o wyjaśnienie w jaki dokładnie sposób ograniczenie logowania do wiecej niż jednego konta poprawia bezpieczeństwo?
Pozdrawiam
16-05-2017 12:33
Przy wspólnym loginie w nowej aplikacji można zmieniać kontekst z firmowego na osobisty i na odwrót. Przy dwóch różnych loginach nie ma takiej możliwości. Można jednym loginem aktywować się w aplikacji, a drugim logować się do wersji przeglądarkowej Moje ING na urządzeniu mobilnym.
Aplikacja jest spersonalizowana do konkretnego loginu - możesz dodawać skróty typu BLIK, Przelew własny, albo możesz dokonywać płatności telefonem. Są to usługi podpięte pod konto danego użytkownika, dlatego nie ma możliwości zmiany loginu.
16-05-2017 16:20
a czy można połączyć konto firmowe z osobistym w aplikacji mobilnej jeżeli są na innych loginach? )w nawiązaniu do waszego komunikatu: Udostępniliśmy również bankowość internetową Moje ING oraz Moje ING Mobile Pełnomocnikom ogólnym do kont firmowych jednoosobowych działalności gospodarczych.)
17-05-2017 17:54
Jeżeli jesteś pełnomocnikiem do konta firmowego, konieczne jest korzystanie z osobnego indentyfikatora ( loginu), do konta firmowego.
23-05-2017 19:18
Mam konto firmowe i dwa prywatne.Coraz częściej używa się Blik, ale jest on przypisany do konta firmowego. Czy jest mozliwość aby można było Blik używać z w zależności od potrzeby z dwóch pozostałych kont?
24-05-2017 20:29
@alz Jeżeli posiadasz konto firmowe i prywatne pod jednym loginem, to możesz zmienić rachunek do BLIKa po zalogowaniu się do bankowości internetowej.
Wybierz opcje Karty i płatności telefonem, następnie wybierz opcje Płatności BLIK. Powinna sie pojawić opcja zmiany rachunku.
Cześć,
Ile można mieć kont oko bonus dla pojedynczego użytkownika?
Ile można mieć kont oko bonus dla konta małżeńskiego?
26-12-2024
No właśnie nie jest to takie proste, bo ING Business nie jest dostępne dla JDG. Więc nawet jeśli ktośzdecyduje się płacić więcej, to nie musiałby najpierw się przekształcić w spółkę.
24-12-2024