Odpowiedz

Nowe konta w ING mobile

Witam
Mam problem w związku z nową wersją aplikacji mobilnej. Zacznę od tego, że w poprzedniej wersji aplikacji miałam możliwość logowania do rożnych kont, niepowiązanych ze sobą. Czyli można było wpisać login i hasło/pin i działać.
W nowej wersji aplikacji nie mogę sobie z tym poradzić. Zalogowałam się na jedno konto i mam do niego podgląd i innych z nim powiązanych, ale co zrobić żeby zalogować się na inne ? Nie widzę możliwości edycji loginu, mam zapisany jeden z możliwością podania pinu aby się zalogować. Czy jest w ogóle możliwość obsługi różnych, niepowiązanych kont ? Czy pomoże tutaj jedynie upoważnienie ?
(Jeśli to istotne to aplikacji używam w systemie iOS wersja 10.1.1)

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
MoniakV
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-12-2016
Wiadomość 1 z 11 (15 552 wyświetleń)

Re.: Nowe konta w ING mobile

Nowa aplikacja mobilna, ze wględu bezpieczeństwa, działa na zasadzie 1 użytkownik=1 urządzenie. Dlatego na jednym urządzeniu możesz logować się tylko na jednego użytkownika.

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 11 (15 483 wyświetleń)

Re.: Nowe konta w ING mobile

To jak żyć jeśli posiadam trzy konta?

Odpowiedz
0 Lajków
wrzecion
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
24-01-2017
Wiadomość 3 z 11 (14 986 wyświetleń)

Re.: Nowe konta w ING mobile

Z każdą aktualizacją wprowadzamy nowe funkcje i poprawki.

W ostatniej aktualizacji wprowadziliśmy możliwość dodania 3 urządzeń zaufanych. Nie zmienia się, że na jednym urządzeniu możesz mieć aktywny 1 login (jedno urządzenie - jeden login).



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
540
121
04-09-2015
Wiadomość 4 z 11 (14 943 wyświetleń)

Re.: Nowe konta w ING mobile

Witam,

 

czy są już jakieś nowe plany odnośnie logowania na jednym urządzeniu do wiecej niż jednego konta? 

Posiadam 2 konta, jedno firmowe i jedno osobiste i w poprzedniej aplikacji było to bardzo pomocne, że mogłem odbierać powiadomienia push dla obu kont. 

 

Czy jest w planach jednak wycofanie sie z utrudniania klientom obsługi więcej niż jednego konta (nie chce nosić specjalnie drugiego urządzenia)?
Mogę poprosić o wyjaśnienie w jaki dokładnie sposób ograniczenie logowania do wiecej niż jednego konta poprawia bezpieczeństwo?

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
przemeklwo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
15-05-2017
Wiadomość 5 z 11 (13 762 wyświetleń)

Re.: Nowe konta w ING mobile

Przy wspólnym loginie w nowej aplikacji można zmieniać kontekst z firmowego na osobisty i na odwrót. Przy dwóch różnych loginach nie ma takiej możliwości. Można jednym loginem aktywować się w aplikacji, a drugim logować się do wersji przeglądarkowej Moje ING na urządzeniu mobilnym.

Aplikacja jest spersonalizowana do konkretnego loginu - możesz dodawać skróty typu BLIK, Przelew własny, albo możesz dokonywać płatności telefonem. Są to usługi podpięte pod konto danego użytkownika, dlatego nie ma możliwości zmiany loginu.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 6 z 11 (13 682 wyświetleń)

Re.: Nowe konta w ING mobile

a czy można połączyć konto firmowe z osobistym w aplikacji mobilnej jeżeli są na innych loginach?  )w nawiązaniu do waszego komunikatu: Udostępniliśmy również bankowość internetową Moje ING oraz Moje ING Mobile Pełnomocnikom ogólnym do kont firmowych jednoosobowych działalności gospodarczych.)

Odpowiedz
0 Lajków
przemeklwo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
15-05-2017
Wiadomość 7 z 11 (13 661 wyświetleń)

Re.: Nowe konta w ING mobile

Jeżeli jesteś pełnomocnikiem do konta firmowego, konieczne jest korzystanie z osobnego indentyfikatora ( loginu), do konta firmowego.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 8 z 11 (13 474 wyświetleń)

Re.: Nowe konta w ING mobile

Mam konto firmowe i dwa prywatne.Coraz częściej używa się Blik, ale jest on przypisany do konta firmowego.  Czy jest mozliwość aby można było Blik używać z w zależności od potrzeby z dwóch pozostałych kont?

Odpowiedz
0 Lajków
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 9 z 11 (13 287 wyświetleń)

Re.: Nowe konta w ING mobile

@alz Jeżeli posiadasz konto firmowe i prywatne pod jednym loginem, to możesz zmienić rachunek do BLIKa po zalogowaniu się do bankowości internetowej.
Wybierz opcje Karty i płatności telefonem, następnie wybierz opcje Płatności BLIK. Powinna sie pojawić opcja zmiany rachunku.  


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 10 z 11 (13 213 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: [UX] [Historia] [datepicker] Bardzo niewygodny tooltip

Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.

08-11-2024
Re.: problem z aplikacja banku

Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.

08-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy