13-12-2016 10:24
Witam
Mam problem w związku z nową wersją aplikacji mobilnej. Zacznę od tego, że w poprzedniej wersji aplikacji miałam możliwość logowania do rożnych kont, niepowiązanych ze sobą. Czyli można było wpisać login i hasło/pin i działać.
W nowej wersji aplikacji nie mogę sobie z tym poradzić. Zalogowałam się na jedno konto i mam do niego podgląd i innych z nim powiązanych, ale co zrobić żeby zalogować się na inne ? Nie widzę możliwości edycji loginu, mam zapisany jeden z możliwością podania pinu aby się zalogować. Czy jest w ogóle możliwość obsługi różnych, niepowiązanych kont ? Czy pomoże tutaj jedynie upoważnienie ?
(Jeśli to istotne to aplikacji używam w systemie iOS wersja 10.1.1)
Pozdrawiam
14-12-2016 10:28
Nowa aplikacja mobilna, ze wględu bezpieczeństwa, działa na zasadzie 1 użytkownik=1 urządzenie. Dlatego na jednym urządzeniu możesz logować się tylko na jednego użytkownika.
24-01-2017 12:58
To jak żyć jeśli posiadam trzy konta?
25-01-2017 08:58
Z każdą aktualizacją wprowadzamy nowe funkcje i poprawki.
W ostatniej aktualizacji wprowadziliśmy możliwość dodania 3 urządzeń zaufanych. Nie zmienia się, że na jednym urządzeniu możesz mieć aktywny 1 login (jedno urządzenie - jeden login).
15-05-2017 13:16
Witam,
czy są już jakieś nowe plany odnośnie logowania na jednym urządzeniu do wiecej niż jednego konta?
Posiadam 2 konta, jedno firmowe i jedno osobiste i w poprzedniej aplikacji było to bardzo pomocne, że mogłem odbierać powiadomienia push dla obu kont.
Czy jest w planach jednak wycofanie sie z utrudniania klientom obsługi więcej niż jednego konta (nie chce nosić specjalnie drugiego urządzenia)?
Mogę poprosić o wyjaśnienie w jaki dokładnie sposób ograniczenie logowania do wiecej niż jednego konta poprawia bezpieczeństwo?
Pozdrawiam
16-05-2017 12:33
Przy wspólnym loginie w nowej aplikacji można zmieniać kontekst z firmowego na osobisty i na odwrót. Przy dwóch różnych loginach nie ma takiej możliwości. Można jednym loginem aktywować się w aplikacji, a drugim logować się do wersji przeglądarkowej Moje ING na urządzeniu mobilnym.
Aplikacja jest spersonalizowana do konkretnego loginu - możesz dodawać skróty typu BLIK, Przelew własny, albo możesz dokonywać płatności telefonem. Są to usługi podpięte pod konto danego użytkownika, dlatego nie ma możliwości zmiany loginu.
16-05-2017 16:20
a czy można połączyć konto firmowe z osobistym w aplikacji mobilnej jeżeli są na innych loginach? )w nawiązaniu do waszego komunikatu: Udostępniliśmy również bankowość internetową Moje ING oraz Moje ING Mobile Pełnomocnikom ogólnym do kont firmowych jednoosobowych działalności gospodarczych.)
17-05-2017 17:54
Jeżeli jesteś pełnomocnikiem do konta firmowego, konieczne jest korzystanie z osobnego indentyfikatora ( loginu), do konta firmowego.
23-05-2017 19:18
Mam konto firmowe i dwa prywatne.Coraz częściej używa się Blik, ale jest on przypisany do konta firmowego. Czy jest mozliwość aby można było Blik używać z w zależności od potrzeby z dwóch pozostałych kont?
24-05-2017 20:29
@alz Jeżeli posiadasz konto firmowe i prywatne pod jednym loginem, to możesz zmienić rachunek do BLIKa po zalogowaniu się do bankowości internetowej.
Wybierz opcje Karty i płatności telefonem, następnie wybierz opcje Płatności BLIK. Powinna sie pojawić opcja zmiany rachunku.
Dziękujemy za zgłoszenie. Przekazałem Twoje uwagi do odpowiedniego zespołu i to sprawdzimy.
08-11-2024Aplikacja nadal nie działa. Brak na stronie jakiejkolwiek informacji na ten temat. Niestety jestem coraz mniej zadowolony z tego banku.
08-11-2024Mieliśmy wczoraj problemy z działaniem aplikacji. Rozwiązaliśmy już je. Jeśli na Twoim koncie nie pojawiła się wpłata, napisz do nas na czacie, który w aplikacji znajdziesz na dole.
08-11-2024