Odpowiedz

Wychodzenie z aplikacji - Android

Cześć,

 

Mam pytanie, czy ktoś z Was ma podobne problemy. Podczas nawigacji na MoimING, wybierając opcję kont oszczędnościowych, następnie konkretne konto oszczędnościowe przy próbie powrotu do ekranu startowego za pomocą "<" aplikacja wychodzi do głównego ekranu Androida. Problem nie występuje na standardowych kontach.

 

Kolejnym takim miejscem jest widok karty kredytowej, w tym wypadku również aplikacja wychodzi do ekranu Androida, na podglądzie innych kart płatnichych sytuacja nie występuje.

 

Czy ktoś może to zweryfikować po swojej stronie?

Odpowiedz
0 Lajków
danielito
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
9
15-03-2017
Wiadomość 1 z 5 (15 264 wyświetleń)

Re.: Wychodzenie z aplikacji - Android

Sprawdziłam to dla Ciebie. Również na co dzień korzystam z androida i z aplikacji Moje ING, to co opisujesz to nie jest błąd. Niezależnie od tego czy otworzysz swoją kartę kredytową, konto oszczędnościowe lub konto osobiste i dasz wstecz, to wrócisz do ekranu głównego.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (15 249 wyświetleń)

Re.: Wychodzenie z aplikacji - Android

Dzięki za sprawdzenie Emotikon: Szczęśliwy

 

Ekran główny masz na myśli widok wszystkich kont?  Bo domyślnie tak powinno być, ale mi wychodzi do "pulpitu" systemowego. (wychodzi z całej aplikacji).

Odpowiedz
0 Lajków
danielito
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
9
15-03-2017
Wiadomość 3 z 5 (15 245 wyświetleń)

Re.: Wychodzenie z aplikacji - Android

Tak, mam na myśli widok wszystkich kont. Hmm to ciekawe, bo u mnie to działa prawidłowo.
Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną w aplikacji.
Jeśli to nie pomoże, to wyślij nam te screeny w wiadomości w bankowości internetowej oraz dopisz z jakiego telefonu korzystasz oraz z jakiego systemu operacyjnego.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 5 (15 240 wyświetleń)

Re.: Wychodzenie z aplikacji - Android

Cześć,

 

Dostałem informację po kontakcie w aplikacji, że problem jest znany i pracują nad jego rozwiązaniem Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
danielito
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
9
15-03-2017
Wiadomość 5 z 5 (15 023 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: Hasło maskowane - pozwólcie nam je wyłączyć!

 

 


Więcej pokory, drogi kolego.

 

Piszesz i rozumiesz jak 20latek i mam rozumieć że pracujesz jako CSO? Emotikon: Bardzo szczęśliwy Dla kogo te ściemy?

Nie rozumiesz co napisałem, nie potrafisz się przyznać, że źle zrozumiałeś i da

...

08-03-2025
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze i nie zaksięgował na koncie

Mam nadziję że sytuacja zostanie rozwiązana pozytywnie i odzyskam pełną kwotę.

07-03-2025
Re.: Wpłatomat zabrał pieniądze i nie zaksięgował na koncie

Przykro mi, że Cię to spotkało 😢 Dobrze, że zgłosiłaś reklamację, bo na jej podstawie sprawdzimy urządzenie i damy Ci znać o wpłacie. Takimi sprawami zajmujemy się priorytetowo, więc niedługo dostani

...

07-03-2025
Najbardziej pomocni użytkownicy