Odpowiedz

Wychodzenie z aplikacji - Android

Cześć,

 

Mam pytanie, czy ktoś z Was ma podobne problemy. Podczas nawigacji na MoimING, wybierając opcję kont oszczędnościowych, następnie konkretne konto oszczędnościowe przy próbie powrotu do ekranu startowego za pomocą "<" aplikacja wychodzi do głównego ekranu Androida. Problem nie występuje na standardowych kontach.

 

Kolejnym takim miejscem jest widok karty kredytowej, w tym wypadku również aplikacja wychodzi do ekranu Androida, na podglądzie innych kart płatnichych sytuacja nie występuje.

 

Czy ktoś może to zweryfikować po swojej stronie?

Odpowiedz
0 Lajków
danielito
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
9
15-03-2017
Wiadomość 1 z 5 (14 337 wyświetleń)

Re.: Wychodzenie z aplikacji - Android

Sprawdziłam to dla Ciebie. Również na co dzień korzystam z androida i z aplikacji Moje ING, to co opisujesz to nie jest błąd. Niezależnie od tego czy otworzysz swoją kartę kredytową, konto oszczędnościowe lub konto osobiste i dasz wstecz, to wrócisz do ekranu głównego.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (14 322 wyświetleń)

Re.: Wychodzenie z aplikacji - Android

Dzięki za sprawdzenie Emotikon: Szczęśliwy

 

Ekran główny masz na myśli widok wszystkich kont?  Bo domyślnie tak powinno być, ale mi wychodzi do "pulpitu" systemowego. (wychodzi z całej aplikacji).

Odpowiedz
0 Lajków
danielito
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
9
15-03-2017
Wiadomość 3 z 5 (14 318 wyświetleń)

Re.: Wychodzenie z aplikacji - Android

Tak, mam na myśli widok wszystkich kont. Hmm to ciekawe, bo u mnie to działa prawidłowo.
Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną w aplikacji.
Jeśli to nie pomoże, to wyślij nam te screeny w wiadomości w bankowości internetowej oraz dopisz z jakiego telefonu korzystasz oraz z jakiego systemu operacyjnego.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 5 (14 313 wyświetleń)

Re.: Wychodzenie z aplikacji - Android

Cześć,

 

Dostałem informację po kontakcie w aplikacji, że problem jest znany i pracują nad jego rozwiązaniem Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
danielito
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
9
15-03-2017
Wiadomość 5 z 5 (14 096 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Kredyt hipoteczny na dom - dlaczego ciągle otrzymuję nieprawdziwe informacje o czasach ?

Rozumiemy, że taka sytuacja może nie być komfortowa. Jednak każdy wniosek rozpatrujemy indywidualne i może wymagać dodatkowej weryfikacji. 

Dziękujemy za Twoje opinie dotyczące statusów wniosków. Prze

...

18-04-2024
Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witam! Mam dziwny problem z aplikacją Moje ING. Od dzisiaj rana podczas próby włączenia aplikacji, zaczyna się ona szybko odświeżać a przy tym odtwarza się dźwięk jakiegoś powiadomienia i wibracja. (I...

17-04-2024
ubezpieczenie nieruchomości

10 każdego miesiąca ING pobiera mi składkę za ubezpieczenie nieruchomości. 17 kwietnia wypowiedziałem polisę aby zwiększyć wartość nieruchomości i podpisałem nową polisę. Dzień później pobrano mi pono...

17-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy