Odpowiedz

Wychodzenie z aplikacji - Android

Cześć,

 

Mam pytanie, czy ktoś z Was ma podobne problemy. Podczas nawigacji na MoimING, wybierając opcję kont oszczędnościowych, następnie konkretne konto oszczędnościowe przy próbie powrotu do ekranu startowego za pomocą "<" aplikacja wychodzi do głównego ekranu Androida. Problem nie występuje na standardowych kontach.

 

Kolejnym takim miejscem jest widok karty kredytowej, w tym wypadku również aplikacja wychodzi do ekranu Androida, na podglądzie innych kart płatnichych sytuacja nie występuje.

 

Czy ktoś może to zweryfikować po swojej stronie?

Odpowiedz
0 Lajków
danielito
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
9
15-03-2017
Wiadomość 1 z 5 (14 339 wyświetleń)

Re.: Wychodzenie z aplikacji - Android

Sprawdziłam to dla Ciebie. Również na co dzień korzystam z androida i z aplikacji Moje ING, to co opisujesz to nie jest błąd. Niezależnie od tego czy otworzysz swoją kartę kredytową, konto oszczędnościowe lub konto osobiste i dasz wstecz, to wrócisz do ekranu głównego.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 2 z 5 (14 324 wyświetleń)

Re.: Wychodzenie z aplikacji - Android

Dzięki za sprawdzenie Emotikon: Szczęśliwy

 

Ekran główny masz na myśli widok wszystkich kont?  Bo domyślnie tak powinno być, ale mi wychodzi do "pulpitu" systemowego. (wychodzi z całej aplikacji).

Odpowiedz
0 Lajków
danielito
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
9
15-03-2017
Wiadomość 3 z 5 (14 320 wyświetleń)

Re.: Wychodzenie z aplikacji - Android

Tak, mam na myśli widok wszystkich kont. Hmm to ciekawe, bo u mnie to działa prawidłowo.
Spróbuj wyczyścić pamięć podręczną w aplikacji.
Jeśli to nie pomoże, to wyślij nam te screeny w wiadomości w bankowości internetowej oraz dopisz z jakiego telefonu korzystasz oraz z jakiego systemu operacyjnego.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 4 z 5 (14 315 wyświetleń)

Re.: Wychodzenie z aplikacji - Android

Cześć,

 

Dostałem informację po kontakcie w aplikacji, że problem jest znany i pracują nad jego rozwiązaniem Emotikon: Szczęśliwy

Odpowiedz
0 Lajków
danielito
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
14
9
15-03-2017
Wiadomość 5 z 5 (14 098 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni

...

19-04-2024
Kredyt hipoteczny staż pracy

Hey wszystkim ! jestem od dawna zadowolonym klientem ING - miałem konto firmowe, teraz mam prywatne. Miałem też już jeden kredyt hipoteczny, który bezproblemowo spłaciłem. Chciałbym ubiegać się o nowy

...

19-04-2024
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy