Odpowiedz

Nowe konta w ING mobile

Witam
Mam problem w związku z nową wersją aplikacji mobilnej. Zacznę od tego, że w poprzedniej wersji aplikacji miałam możliwość logowania do rożnych kont, niepowiązanych ze sobą. Czyli można było wpisać login i hasło/pin i działać.
W nowej wersji aplikacji nie mogę sobie z tym poradzić. Zalogowałam się na jedno konto i mam do niego podgląd i innych z nim powiązanych, ale co zrobić żeby zalogować się na inne ? Nie widzę możliwości edycji loginu, mam zapisany jeden z możliwością podania pinu aby się zalogować. Czy jest w ogóle możliwość obsługi różnych, niepowiązanych kont ? Czy pomoże tutaj jedynie upoważnienie ?
(Jeśli to istotne to aplikacji używam w systemie iOS wersja 10.1.1)

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
MoniakV
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
1
0
13-12-2016
Wiadomość 1 z 11 (14 819 wyświetleń)

Re.: Nowe konta w ING mobile

Nowa aplikacja mobilna, ze wględu bezpieczeństwa, działa na zasadzie 1 użytkownik=1 urządzenie. Dlatego na jednym urządzeniu możesz logować się tylko na jednego użytkownika.

 

 

 

---
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
MarcinB
Były moderator
Były moderator icon
445
144
04-09-2015
Wiadomość 2 z 11 (14 750 wyświetleń)

Re.: Nowe konta w ING mobile

To jak żyć jeśli posiadam trzy konta?

Odpowiedz
0 Lajków
wrzecion
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
24-01-2017
Wiadomość 3 z 11 (14 253 wyświetleń)

Re.: Nowe konta w ING mobile

Z każdą aktualizacją wprowadzamy nowe funkcje i poprawki.

W ostatniej aktualizacji wprowadziliśmy możliwość dodania 3 urządzeń zaufanych. Nie zmienia się, że na jednym urządzeniu możesz mieć aktywny 1 login (jedno urządzenie - jeden login).

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie. .
WiolettaS
Moderator
Moderator icon
533
120
04-09-2015
Wiadomość 4 z 11 (14 210 wyświetleń)

Re.: Nowe konta w ING mobile

Witam,

 

czy są już jakieś nowe plany odnośnie logowania na jednym urządzeniu do wiecej niż jednego konta? 

Posiadam 2 konta, jedno firmowe i jedno osobiste i w poprzedniej aplikacji było to bardzo pomocne, że mogłem odbierać powiadomienia push dla obu kont. 

 

Czy jest w planach jednak wycofanie sie z utrudniania klientom obsługi więcej niż jednego konta (nie chce nosić specjalnie drugiego urządzenia)?
Mogę poprosić o wyjaśnienie w jaki dokładnie sposób ograniczenie logowania do wiecej niż jednego konta poprawia bezpieczeństwo?

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
przemeklwo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
15-05-2017
Wiadomość 5 z 11 (13 029 wyświetleń)

Re.: Nowe konta w ING mobile

Przy wspólnym loginie w nowej aplikacji można zmieniać kontekst z firmowego na osobisty i na odwrót. Przy dwóch różnych loginach nie ma takiej możliwości. Można jednym loginem aktywować się w aplikacji, a drugim logować się do wersji przeglądarkowej Moje ING na urządzeniu mobilnym.

Aplikacja jest spersonalizowana do konkretnego loginu - możesz dodawać skróty typu BLIK, Przelew własny, albo możesz dokonywać płatności telefonem. Są to usługi podpięte pod konto danego użytkownika, dlatego nie ma możliwości zmiany loginu.



-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
KatarzynaA
Były moderator
Były moderator icon
354
91
04-09-2015
Wiadomość 6 z 11 (12 949 wyświetleń)

Re.: Nowe konta w ING mobile

a czy można połączyć konto firmowe z osobistym w aplikacji mobilnej jeżeli są na innych loginach?  )w nawiązaniu do waszego komunikatu: Udostępniliśmy również bankowość internetową Moje ING oraz Moje ING Mobile Pełnomocnikom ogólnym do kont firmowych jednoosobowych działalności gospodarczych.)

Odpowiedz
0 Lajków
przemeklwo
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
2
0
15-05-2017
Wiadomość 7 z 11 (12 928 wyświetleń)

Re.: Nowe konta w ING mobile

Jeżeli jesteś pełnomocnikiem do konta firmowego, konieczne jest korzystanie z osobnego indentyfikatora ( loginu), do konta firmowego.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 8 z 11 (12 741 wyświetleń)

Re.: Nowe konta w ING mobile

Mam konto firmowe i dwa prywatne.Coraz częściej używa się Blik, ale jest on przypisany do konta firmowego.  Czy jest mozliwość aby można było Blik używać z w zależności od potrzeby z dwóch pozostałych kont?

Odpowiedz
0 Lajków
alz
alz
Zaprawiony analityk I
Zaprawiony analityk I icon
81
56
24-11-2016
Wiadomość 9 z 11 (12 554 wyświetleń)

Re.: Nowe konta w ING mobile

@alz Jeżeli posiadasz konto firmowe i prywatne pod jednym loginem, to możesz zmienić rachunek do BLIKa po zalogowaniu się do bankowości internetowej.
Wybierz opcje Karty i płatności telefonem, następnie wybierz opcje Płatności BLIK. Powinna sie pojawić opcja zmiany rachunku.  


*****
Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
PatrykW
Były moderator
Były moderator icon
106
34
25-03-2016
Wiadomość 10 z 11 (12 480 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re: Analiza wniosku kredyt hipoteczny

Mi brakuje słów na działanie ING. Dwukrotnie mieliśmy status wygląda na to, że mamy już wszystko, podejmujemy decyzję. Wg czasów procesowych dzisiaj powinniśmy mieć decyzję ostateczną, której oczywiśc...

13-05-2024
Re: Kredyt hipoteczny

Proszę skontaktuj się w tej sprawie ze swoim doradcą kredytowym. Tutaj nie mamy możliwości sprawdzenia tych informacji.

13-05-2024
Re: parkingi - nie można wpisać numeru rejestracyjnego

Żebyśmy mogli to sprawdzić, skontaktuj się z nami na czacie w bankowości - znajdziesz go po zalogowaniu na dole. Blokada możliwości wykonywania screenów jest związana z bezpieczeństwem. 

13-05-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy