Odpowiedz

Re.: Nowa aplikacja mobilna - więcej urzadzeń

Dzień dobry,

 

Czy coś się zmieniło w temacie profilowania MIM na różnych urządzeniach?

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
spineer
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
27-03-2017
Wiadomość 21 z 33 (14 045 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - więcej urzadzeń

Prosimy napisz nam co rozumiesz pod określeniem profilowanie MIM.





-----------------
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
773
171
04-09-2015
Wiadomość 22 z 33 (13 932 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - więcej urzadzeń

Moje ING Mobile
Odpowiedz
0 Lajków
spineer
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
27-03-2017
Wiadomość 23 z 33 (13 574 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - więcej urzadzeń

Proszę daj nam znać co konkretnie rozumiesz pod pojęciem profilowania naszej aplikacji.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 24 z 33 (13 458 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - więcej urzadzeń

Tak jak już pisałem wcześniej. Chodzi o możliwość niezależnego personalizowania ustawień i widoków na każdym urządzeniu mobilnym
Odpowiedz
0 Lajków
spineer
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
27-03-2017
Wiadomość 25 z 33 (13 119 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - więcej urzadzeń

@spineer Obecnie personalizacja jest na login, czyli na wszystkich urządzeniach wygląd i ustawienia widoków jest takie same.

**
Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie!
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
537
119
12-04-2017
Wiadomość 26 z 33 (13 051 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - więcej urzadzeń

@MateuszF To akurat wiem. Pytam czy i ewentualnie kiedy będzie inaczej. Skoro urządzenia są identyfikowalne to technicznie powinno to być możliwe.
Odpowiedz
0 Lajków
spineer
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
27-03-2017
Wiadomość 27 z 33 (12 892 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - więcej urzadzeń

Obecnie nie planujemy zmian w tym zakresie. Będziemy jednak mieli na uwadze Twoją sugestię.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 28 z 33 (12 733 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - więcej urzadzeń

WITAM

 

Aplikacja mobilna w nowej odsłonie wręcz jest do dupy,

dlaczego wprowadził ing jakies dziwne zmiany ??? czy to ma być udogodnienie? stara wersja była bardzo przejrzysta

nie wiem kto zrobił taką nowość ? pierwsze jakie mi przyszło na myśl po tym gimnastykowaniu to zmiana banku jeśli tego badziewia szybko nie ogarnę to tak zrobię

nie pozdrawiam.

Robertson5896
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
2
02-09-2017
Wiadomość 29 z 33 (12 662 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - więcej urzadzeń

Prosimy, napisz nam co dokładnie wpływa na Twoją opinię i co sprawia Ci największy problem.  

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 30 z 33 (12 466 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: ING nie dba o bezpieczeństwo środków, brak autoryzacji nawet przy przelewach wysokokwotowych

Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania.  Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.

 

 

I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez

...

19-04-2024
Re: Zapętlony reset aplikacji. Dźwięk powiadomienia

Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas

...

18-04-2024
Re: ubezpieczenie nieruchomości

Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt

...

18-04-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy