23-06-2017 14:21
Dzień dobry,
Czy coś się zmieniło w temacie profilowania MIM na różnych urządzeniach?
Pozdrawiam
27-06-2017 11:16
Prosimy napisz nam co rozumiesz pod określeniem profilowanie MIM.
26-07-2017 14:53
31-07-2017 08:15
Proszę daj nam znać co konkretnie rozumiesz pod pojęciem profilowania naszej aplikacji.
25-08-2017 12:25
26-08-2017 17:31
@spineer Obecnie personalizacja jest na login, czyli na wszystkich urządzeniach wygląd i ustawienia widoków jest takie same.
28-08-2017 10:27
30-08-2017 11:31
Obecnie nie planujemy zmian w tym zakresie. Będziemy jednak mieli na uwadze Twoją sugestię.
02-09-2017 11:11
WITAM
Aplikacja mobilna w nowej odsłonie wręcz jest do dupy,
dlaczego wprowadził ing jakies dziwne zmiany ??? czy to ma być udogodnienie? stara wersja była bardzo przejrzysta
nie wiem kto zrobił taką nowość ? pierwsze jakie mi przyszło na myśl po tym gimnastykowaniu to zmiana banku jeśli tego badziewia szybko nie ogarnę to tak zrobię
nie pozdrawiam.
03-09-2017 11:08
Prosimy, napisz nam co dokładnie wpływa na Twoją opinię i co sprawia Ci największy problem.
Klucz U2F służy tylko i wyłącznie do zatwierdzenia logowania. Nie autoryzuje nim żadnych przelewów.
I tutaj właśnie mamy problem. Ty musisz wpisywać kod z sms żeby wyszedł przelew. Czyli jest to bez
... 19-04-2024Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024