W aplikacji MojeING pojawił mi się problem z płatnością kartą Mastercard w telefonie.
Po tymczsowym wyłączeniu płatności telefonem nie mogę reaktywować funkcji (NFC włączone). Pojawia się komunikat: Płatności Mastrecard w telefonie są obecnie wyłączone. Aby płacić telefonem:
Ustaw jako domyślną do płatności telefonem
Po pierwszym kliknięciu linku: Ustaw jako domyślną do płatności telefone
Coś dużo tych ograniczeń do poprawy i usuwania. Projektanci zajmujący się MIM powinni popracować nad koncepcyjnym myśleniem, zamiast założenia, że to użytkownicy są dla banku. Chcieć to móc. @Tymcio, wiem że to wyświetlanie strony i tym bardziej dziwi mnie takie samoograniczanie. Ale skoro można identyfikować urządzenia to dlaczego nie można niezależnie konfigurować ich wyświetlania.
Aplikacja działa na więcej niż jednym urządzeniu, ale nie można niezależnie konfigurować profilu na każdym z nich. Czy przwidujecie taką możliwośc aby opcje konfiguracyjne (widoczne konta, karty i funkcje) można było ustawiać niezależnie na każdym urządzeniu?