30-10-2017 21:18
Do dziś było wszystko ok. Od dzisiaj próba zalogowania do Makler Mobile skutkuje komunikatem - błąd wywołania usługi. Co się dzieje?
31-10-2017 06:45
31-10-2017 07:38
Kurcze jak tak może być żeby bank sobie pozwalał na takie wtopy. Czas poszukać nowego domu maklerskiego.
31-10-2017 09:17 | Edytowano: 31-10-2017 09:21
To samo u mnie, pomaga restart telefonu ale po jakims czasie znowu to samo
Edit: Wczoraj pomagał restart, dzisiaj już nawet to nie pomaga, nie działa i tyle. Przykre, bo wbrałam ING własnie przez (pozornie) fajną apke maklerską, których niewiele na rynku
31-10-2017 09:32
Micha, Michalc18, Micella obecnie występują trudności z prawidłowym działaniem aplikacji Makler Mobile. Nasi informatycy robią co mogą, aby jak najszybciej przywrócić jej funkcjonowanie. Dostęp do konta maklerskiego jest możliwy przez bankowość internetową. Po zalogowaniu do Mojego ING należy wybrać zakładkę: Oferta ING - Giełda.
31-10-2017 09:45
I co z tego że informatycy robią co mogą? Udostępniacie narzędzie to ma działać, już była podobna sytuacja jak kurs akcji gwałtownie spadał i nagle bumm brak możliwości zalogowania.
31-10-2017 11:48
Przepraszamy Was za tę sytuację. Rozumiemy, że nie jest ona dla Was komfortowa, ponieważ kursy akcji mogą się zmienić w każdej chwili. Staramy się zawsze wyciągać wnioski, aby zapobiegać podobnum sytuacjom w przyszłości.
31-10-2017 15:29
No widać pracują tak szybko że uuuuaaaaaaa....... cały dzień mija i pracują dalej, no ale prace trzeba szanować!
Mam taką sytuację, że z uwagi na harmonogram 20/80 uruchamiam kredyt w kwocie 1000 zł, a pozostałą część (ok. 700.000 zł) kredytu po zakończeniu budowy przez dewelopera (za ok. 1,5 roku).
Kredyt wypła
... 17-12-2024