Aplikacja mobilna

Odpowiedz

Re.: Nowa aplikacja mobilna - więcej urzadzeń

Dzień dobry,

 

Czy coś się zmieniło w temacie profilowania MIM na różnych urządzeniach?

 

Pozdrawiam

Odpowiedz
0 Lajków
spineer
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
27-03-2017
Wiadomość 21 z 33 (14 913 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - więcej urzadzeń

Prosimy napisz nam co rozumiesz pod określeniem profilowanie MIM.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaBin
Moderator
Moderator icon
795
173
04-09-2015
Wiadomość 22 z 33 (14 800 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - więcej urzadzeń

Moje ING Mobile
Odpowiedz
0 Lajków
spineer
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
27-03-2017
Wiadomość 23 z 33 (14 442 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - więcej urzadzeń

Proszę daj nam znać co konkretnie rozumiesz pod pojęciem profilowania naszej aplikacji.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 24 z 33 (14 326 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - więcej urzadzeń

Tak jak już pisałem wcześniej. Chodzi o możliwość niezależnego personalizowania ustawień i widoków na każdym urządzeniu mobilnym
Odpowiedz
0 Lajków
spineer
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
27-03-2017
Wiadomość 25 z 33 (13 987 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - więcej urzadzeń

@spineer Obecnie personalizacja jest na login, czyli na wszystkich urządzeniach wygląd i ustawienia widoków jest takie same.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
591
127
12-04-2017
Wiadomość 26 z 33 (13 919 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - więcej urzadzeń

@MateuszF To akurat wiem. Pytam czy i ewentualnie kiedy będzie inaczej. Skoro urządzenia są identyfikowalne to technicznie powinno to być możliwe.
Odpowiedz
0 Lajków
spineer
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
9
0
27-03-2017
Wiadomość 27 z 33 (13 760 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - więcej urzadzeń

Obecnie nie planujemy zmian w tym zakresie. Będziemy jednak mieli na uwadze Twoją sugestię.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
ŁukaszW
Były moderator
Były moderator icon
699
228
12-10-2015
Wiadomość 28 z 33 (13 601 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - więcej urzadzeń

WITAM

 

Aplikacja mobilna w nowej odsłonie wręcz jest do dupy,

dlaczego wprowadził ing jakies dziwne zmiany ??? czy to ma być udogodnienie? stara wersja była bardzo przejrzysta

nie wiem kto zrobił taką nowość ? pierwsze jakie mi przyszło na myśl po tym gimnastykowaniu to zmiana banku jeśli tego badziewia szybko nie ogarnę to tak zrobię

nie pozdrawiam.

Robertson5896
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
2
02-09-2017
Wiadomość 29 z 33 (13 530 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - więcej urzadzeń

Prosimy, napisz nam co dokładnie wpływa na Twoją opinię i co sprawia Ci największy problem.  

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
AgnieszkaS
Były moderator
Były moderator icon
408
112
12-10-2015
Wiadomość 30 z 33 (13 334 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Prowizja pośrednika hipotecznego

Dzień dobry, czy pośrednik kredytowy może dobrowolnie zrzec się prowizji przy składaniu wniosków kredytowych?

22-12-2024
Rejestracja działalności jednoosobowej - kod pkd

Dobry wieczór,
Jaki format kodu PKD wpisać w rubryce "rodzaj działalności gospodarczej"? Próbowałam już wszystkiego i nic nie wyszukuje wysxukiwarka

20-12-2024
Re.: Pusta strona logowania w Chrome

Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz

...

20-12-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy