23-06-2017 14:21
Dzień dobry,
Czy coś się zmieniło w temacie profilowania MIM na różnych urządzeniach?
Pozdrawiam
27-06-2017 11:16
Prosimy napisz nam co rozumiesz pod określeniem profilowanie MIM.
26-07-2017 14:53
31-07-2017 08:15
Proszę daj nam znać co konkretnie rozumiesz pod pojęciem profilowania naszej aplikacji.
25-08-2017 12:25
26-08-2017 17:31
@spineer Obecnie personalizacja jest na login, czyli na wszystkich urządzeniach wygląd i ustawienia widoków jest takie same.
28-08-2017 10:27
30-08-2017 11:31
Obecnie nie planujemy zmian w tym zakresie. Będziemy jednak mieli na uwadze Twoją sugestię.
02-09-2017 11:11
WITAM
Aplikacja mobilna w nowej odsłonie wręcz jest do dupy,
dlaczego wprowadził ing jakies dziwne zmiany ??? czy to ma być udogodnienie? stara wersja była bardzo przejrzysta
nie wiem kto zrobił taką nowość ? pierwsze jakie mi przyszło na myśl po tym gimnastykowaniu to zmiana banku jeśli tego badziewia szybko nie ogarnę to tak zrobię
nie pozdrawiam.
03-09-2017 11:08
Prosimy, napisz nam co dokładnie wpływa na Twoją opinię i co sprawia Ci największy problem.
Prosimy, skontaktuj się z nami przez czat w Moim ING. Sprawdzimy to. Specjaliści firmowi są dla Ciebie dostępni w dni robocze od 8:00 do 18:00.
03-01-2025Trochę rozjaśniłeś kwestie tej blokady.. czego nie udało się niestety na czacie i w placówce.. Przy okazji.. W Placówce również nie udało się mi uzyskać odpowiedzi na tą sprawę.. a konkretniej kwesti
... 02-01-2025