24-01-2017 16:16
@Amhci5 @Mnietek @nereusz Jest już nowa aktualizacja 2.0.2. Na podstawie Waszych opinii udostępniliśmy możliwość dodania 3 urządzeń zaufanych. Nie zmienia się to, że logowanie działa 1:1 (jedno urządzenie - jeden login).
25-01-2017 20:58
Ciekaw jestem jak ING potraktuje posiadaczy Blacberry. Na razie mam starszą wersję, ale widzę że nowej juz dla BB nie ma i coś przebąkują że tylko do lipca będzie stara wersja wspierana.
26-01-2017 13:24
Aplikacja MojeING mobile jest przygotowana na trzy najczęściej używane przez Klientów platformy: Android iOS, WP10.
Zachęcamy do korzystania z systemu MojeING przez przeglądarkę.
28-01-2017 11:16
28-01-2017 11:34
28-01-2017 11:43 | Edytowano: 28-01-2017 11:44
Ale w końcu wyrzucą
I nie ma się co dziwić bankowi, że nie chce pakować dziesiątek tysięcy zł dla ułamka procenta swoich klientów... Jestem i tak pełen podziwu, że urządzenia z WP są wspierane..
27-03-2017 10:17 | Edytowano: 27-03-2017 10:18
Dzień dobry,
Aplikacja działa na więcej niż jednym urządzeniu, ale nie można niezależnie konfigurować profilu na każdym z nich. Czy przwidujecie taką możliwośc aby opcje konfiguracyjne (widoczne konta, karty i funkcje) można było ustawiać niezależnie na każdym urządzeniu?
27-03-2017 14:54
27-03-2017 17:00
spineer pisze:
Dzień dobry,
Aplikacja działa na więcej niż jednym urządzeniu, ale nie można niezależnie konfigurować profilu na każdym z nich. Czy przwidujecie taką możliwośc aby opcje konfiguracyjne (widoczne konta, karty i funkcje) można było ustawiać niezależnie na każdym urządzeniu?
@spineer Obecnie nie planujemy wprowadzenia takiej konfiguracji. Nie mniej jednak tak jak wspomniał @Tymcio jest to ciekawe rozwiązanie. Sugestie przekazaliśmy do zespołu zajmującego się rozwojem Mojego ING Mobile.
11-04-2017 12:33
Cześć,
miło mi, że masz pozytywne doświadczenia związane z naszym bankiem
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz
... 20-04-2024Witam, 12 kwietnia 2024 wpłaciłem 5tyś do wpłatomatu Planet Casch w Rybniku po chwili wydał kartę i pojawił się komunikat awaria bankomat zablokowany, zgłosiłem na infolinię nr.zgłoszenia;109447/04202
... 20-04-2024Witam, składałam wniosek przez Specjalistę w dniu 8 marca 2024. Dosyłaliśmy zaświadczenie w międzyczasie więc do analizy trafił dopiero 22 marca. Na stronie, gdzie można sprawdzać status wniosku widni
... 19-04-2024