03-08-2016 11:15
Witam, mam problem z dodaniem kilku urządzeń do zaufanych. Pobrałem najnowszą wersję aplikacji "Mobilne ING" i po włączeniu jest opcja "Aktywuj aplikację". Podaję login, pin pesel, przychodzi kod aktywacyjny i ok, działa. Na drugim urządzeniu to samo i działa. Włączam na pierwszym i znowu "Aktywuj aplikację" - gdy to zrobię to znów na drugim trzeba aktywować. W historii widać, że gdy dodam nowe urzadzenie to drugie zostaje usunięte. W starszej wersji aplikacji nie było tego problemu.
04-08-2016 11:14
Na danym urządzeniu możesz mieć zainstalowaną tylko jedną aplikację Moje ING. Wynika to z funkcji jakie możesz sobie ustawić przed zalogowaniem, czyli na przykład saldo dostępne. Dodam, że możesz jeszcze korzystać z obu aplikacji równolegle.
03-09-2016 15:57
Not work samsung sm t311
03-09-2016 15:58
05-09-2016 09:04 | Edytowano: 05-09-2016 09:49
@vtkach Please give us more information. You can't dowland our applications form the online store or what error you see when you turn on the app ?
05-09-2016 09:07
@vtkach can you tell us please which country are you from? And can you download the app and then it's not working or you can't download it?
best regards,
Natalia
16-11-2016 19:42
17-11-2016 19:30
Faktycznie można dodac tylko jedno urządzenie do zaufanych ze względów bezpieczeństwa. Przed zalogowaniem udostępniliśmy nowe funkcje jak np. saldo konta. Dodatkowo w aplikacji nie ma konieczności wprowadzania loginu. Jest automatycznie uzupełniony.
11-12-2016 09:32
Witam,
Problem widzę nie jest rozwiązany od sierpnia Niestety informacje udzielane przez bank są mylące.
> Na danym urządzeniu możesz mieć zainstalowaną tylko jedną aplikację Moje ING.
Należy to ująć dokładniej. Możesz mieć zainstalowane W OGÓLE tylko jedną aplikację Moje ING, bo...
> można dodac tylko jedno urządzenie do zaufanych ze względów bezpieczeństwa
Nie wiadomo co to za względy, skoro aplikacja każdego innego banku umożliwia dodanie więcej niż jednego urządzenia. Nawet stara aplikacja ING to umożliwia. Ale stara aplikacja w styczniu idzie na złom, więc... po prostu nie będzie możliwości korzystania z więcej niż jednego urządzenia.
A może mamy to interpretować inaczej? Czyli że można korzystać z wielu urządzeń, tylko że na kolejnym urządzeniu mam zamiast PINu (jak to w aplikacji) wpisywać trzeba zawsze ID, PESEL i kod z SMS... Słabe to. Bo choć, jak mówi reklama, to jest Moje ING, to jednak nie moje, tylko banku, a bank wie lepiej, które urządzenie jest moje.
Czy możemy prosić o informację jakieś to ważne względy bezpieczeństwa powodują bankiem, że na obu MOICH urządzeniach nie mogę korzystać z aplikacji, a tylko na jednym? To że widać saldo chyba nie jest takim powodem, bo skoro ktoś się decyduje na to, że chce mieć publicznie widoczne saldo, to powinien móc też zdecydować, że chce je mieć publiczne na wielu urządzeniach. Ja tu nie widzę problemów bezpieczeństwa większych niż przy samym udostępnianiu publicznie salda. Skoro umieliście zrobić, że w starej apce można było wybrać na które urządzenie chce się dostawać PUSHe, to przypisanie dwóch urządzeń tym bardziej powinno być w Waszym zasięgu
Na koniec mam prośbę o zdjęcie mylnego oznaczenia pierwszej odpowiedzi @IwonaP jako ROZWIĄZANIE - ta odpowiedź sugeruje że MOD nawet nie zrozumiał problemu, a co dopiero żeby go rozwiązał Prawdziwsza jest odpowiedź @MartaK z tym że to tylko stwierdzenie "nie da się" - a to też nie jest rozwiązanie Problem nadal występuje i NIE JEST rozwiązany.
PS. Już raz z ING się rozstałem, gdy bank kilka lat temu zmienił interfejs aplikacji webowej z czytelnej (bo tekstowej) na obrazkową. Mam nadzieję, że historia się nie powtórzy, bo w końcu forum powstało z tego względu, że bank słucha swoich klientów, czyż nie?
12-12-2016 11:48
dzięki za Twoje uwagi. Będziemy się starać pisać dokładniej o tym, że możesz mieć zaktywowaną jedną aplikację mobilną i jedno urządzenie mobilne dodane jako zaufane.
To, że w tej chwili mamy system 1 użytkownik = 1 urządzenie jest rzeczywiście podyktowane względami bezpieczeństwa. M. in. w tej chwili możesz płacić kodem BLIK przed zalogowaniem, ale już za chwilę wprowadzamy płatności HCE czy funkcje szybkiego przelewu przed zalogowaniem (z OKO na ROR). Ułatwiliśmy też sposób logowania do aplikacji - nie musisz już wpisywać 4 cyfr loginu, bo aplikacja zapamiętuje Twój login, a jedynie musisz podać 4 cyfry PIN-u.
Jeśli potrzebujesz zalogować się do systemu na drugim telefonie, albo na tablecie zachęcamy do skorzystania z bankowości internetowej Moje ING, która jest w RWD i dostosowuje się do urządzenia.
pozdrawiam,
Natalia
Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku. Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zalogowaniu do Mojego ING proszę wybrać: Pomoc i
... 14-11-2024Nie mamy takich zgłoszeń. Proszę, zrestartuj telefon. Jeśli sytuacja będzie się powtarzać, napisz do nas na czacie w bankowości internetowej. Przyjmiemy zgłoszenie techniczne.
13-11-2024Dzień dobry,
czy ING udziela kredytu hipotecznego na budowę domu na działce ze służebnością gruntową niewielkiego obszaru tej działki?
Pozdrawiam
14-11-2024