Odpowiedz

Nowa aplikacja mobilna - więcej urzadzeń

Witam, mam problem z dodaniem kilku urządzeń do zaufanych. Pobrałem najnowszą wersję aplikacji "Mobilne ING" i po włączeniu jest opcja "Aktywuj aplikację". Podaję login, pin pesel, przychodzi kod aktywacyjny i ok, działa. Na drugim urządzeniu to samo i działa. Włączam na pierwszym i znowu "Aktywuj aplikację" - gdy to zrobię to znów na drugim trzeba aktywować. W historii widać, że gdy dodam nowe urzadzenie to drugie zostaje usunięte. W starszej wersji aplikacji nie było tego problemu.

Odpowiedz
0 Lajków
Amhci5
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
03-08-2016
Wiadomość 1 z 33 (25 893 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - więcej urzadzeń

Na danym urządzeniu możesz mieć zainstalowaną tylko jedną aplikację Moje ING. Wynika to z funkcji jakie możesz sobie ustawić przed zalogowaniem, czyli na przykład saldo dostępne. Dodam, że możesz jeszcze korzystać z obu aplikacji równolegle.

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
42
04-09-2015
Wiadomość 2 z 33 (25 812 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - więcej urzadzeń

Odpowiedz
0 Lajków
vtkach
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
01-09-2016
Wiadomość 3 z 33 (25 345 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - więcej urzadzeń

Odpowiedz
0 Lajków
vtkach
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
3
0
01-09-2016
Wiadomość 4 z 33 (25 344 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - więcej urzadzeń

[ Edytowane ]

@vtkach Please give us more information. You can't dowland our applications form the online store or what error you see when you turn on the app ?

Jeśli podoba ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
IwonaP
Były moderator
Były moderator icon
136
42
04-09-2015
Wiadomość 5 z 33 (25 160 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - więcej urzadzeń

@vtkach can you tell us please which country are you from? And can you download the app and then it's not working or you can't download it? 

 

best regards,

Natalia

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 6 z 33 (25 158 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - więcej urzadzeń

Tak to noturalne że używa się jedną aplikacje na urządzeniu ale kolega pokazuje ze do konta nie można dodać dwóch urządzeń. Np w domu przeglądam na iPadzie stan konta, jestem w drodze muszę zrobić przelew i nie mogę z iPhone'a przelać pieniędzy bo nie jest dodany do zaufanych. Nie mogę mieć dwóch urządzeń. To jest problem tej aplikacji, stara działała bez zarzutu.
Odpowiedz
0 Lajków
Mnietek
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
16-11-2016
Wiadomość 7 z 33 (23 515 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - więcej urzadzeń

Faktycznie można dodac tylko jedno urządzenie do zaufanych ze względów bezpieczeństwa. Przed zalogowaniem udostępniliśmy nowe funkcje jak np. saldo konta. Dodatkowo w aplikacji nie ma konieczności wprowadzania loginu. Jest automatycznie uzupełniony.

Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartaK
Były moderator
Były moderator icon
672
176
04-09-2015
Wiadomość 8 z 33 (23 461 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - więcej urzadzeń

Witam,

Problem widzę nie jest rozwiązany od sierpnia Emotikon: Smutny Niestety informacje udzielane przez bank są mylące.

> Na danym urządzeniu możesz mieć zainstalowaną tylko jedną aplikację Moje ING.

Należy to ująć dokładniej. Możesz mieć zainstalowane W OGÓLE tylko jedną aplikację Moje ING, bo...

> można dodac tylko jedno urządzenie do zaufanych ze względów bezpieczeństwa

Nie wiadomo co to za względy, skoro aplikacja każdego innego banku umożliwia dodanie więcej niż jednego urządzenia. Nawet stara aplikacja ING to umożliwia. Ale stara aplikacja w styczniu idzie na złom, więc... po prostu nie będzie możliwości korzystania z więcej niż jednego urządzenia.

A może mamy to interpretować inaczej? Czyli że można korzystać z wielu urządzeń, tylko że na kolejnym urządzeniu mam zamiast PINu (jak to w aplikacji) wpisywać trzeba zawsze ID, PESEL i kod z SMS... Słabe to. Bo choć, jak mówi reklama, to jest Moje ING, to jednak nie moje, tylko banku, a bank wie lepiej, które urządzenie jest moje.

Czy możemy prosić o informację jakieś to ważne względy bezpieczeństwa powodują bankiem, że na obu MOICH urządzeniach nie mogę korzystać z aplikacji, a tylko na jednym? To że widać saldo chyba nie jest takim powodem, bo skoro ktoś się decyduje na to, że chce mieć publicznie widoczne saldo, to powinien móc też zdecydować, że chce je mieć publiczne na wielu urządzeniach. Ja tu nie widzę problemów bezpieczeństwa większych niż przy samym udostępnianiu publicznie salda. Skoro umieliście zrobić, że w starej apce można było wybrać na które urządzenie chce się dostawać PUSHe, to przypisanie dwóch urządzeń tym bardziej powinno być w Waszym zasięgu Emotikon: Szczęśliwy

Na koniec mam prośbę o zdjęcie mylnego oznaczenia pierwszej odpowiedzi @IwonaP jako ROZWIĄZANIE - ta odpowiedź sugeruje że MOD nawet nie zrozumiał problemu, a co dopiero żeby go rozwiązał Emotikon: Smutny Prawdziwsza jest odpowiedź @MartaK z tym że to tylko stwierdzenie "nie da się" - a to też nie jest rozwiązanie Emotikon: Smutny Problem nadal występuje i NIE JEST rozwiązany.

PS. Już raz z ING się rozstałem, gdy bank kilka lat temu zmienił interfejs aplikacji webowej z czytelnej (bo tekstowej) na obrazkową. Mam nadzieję, że historia się nie powtórzy, bo w końcu forum powstało z tego względu, że bank słucha swoich klientów, czyż nie? Emotikon: Szczęśliwy

nereusz
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
1
11-12-2016
Wiadomość 9 z 33 (22 819 wyświetleń)

Re.: Nowa aplikacja mobilna - więcej urzadzeń

@nereusz 

dzięki za Twoje uwagi. Będziemy się starać pisać dokładniej o tym, że możesz mieć zaktywowaną jedną aplikację mobilną i jedno urządzenie mobilne dodane jako zaufane. 

To, że w tej chwili mamy system 1 użytkownik = 1 urządzenie jest rzeczywiście podyktowane względami bezpieczeństwa. M. in. w tej chwili możesz płacić kodem BLIK przed zalogowaniem, ale już za chwilę wprowadzamy płatności HCE czy funkcje szybkiego przelewu przed zalogowaniem (z OKO na ROR). Ułatwiliśmy też sposób logowania do aplikacji - nie musisz już wpisywać 4 cyfr loginu, bo aplikacja zapamiętuje Twój login, a jedynie musisz podać 4 cyfry PIN-u. 

Jeśli potrzebujesz zalogować się do systemu na drugim telefonie, albo na tablecie zachęcamy do skorzystania z bankowości internetowej Moje ING, która jest w RWD i dostosowuje się do urządzenia. 

pozdrawiam,

Natalia 

Odpowiedz
0 Lajków
NataliaJ
Pracuję w ING
Pracuję w ING icon
40
10
20-05-2016
Wiadomość 10 z 33 (22 712 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Re.: zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Dodam tylko - ze po takich rozmowach z konsultantami czuje sie jak traktowany jak idiota - prosze o wyjasnienie lub kontakt.

28-03-2024
Re.: Zablokowany dostep

kuriozum mialem dzis to samo - jak sie skonczyla twoja sytuacja?

28-03-2024
zablokowany dostep do konta - koniecznosc wizyty w banku?

Witam - dziś otrzymalem sms o tresci "wykryslismy podejrzane transakcje dlatego tymczasowo zablokowalismy bankowosc internetowa, skontaktuj sie z infolinia". Po kontakcie z infolinia otrzymalem inform

...

28-03-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy