27-06-2016 07:48
28-06-2016 08:10
W Moim ING Mobile nie ma jeszcze kodów BLIK. Znajdziesz je w dotychczasowej wersji aplikacji mobilnej, obie dostępne są w tym samym czasie. Kody BLIK w Moim ING Mobile udostępnimy później.
29-06-2016 19:45
Aplikacja "Moje ING Mobile" wcale nie jest taka mobilna jakby to wynikało z nazwy. Często przebywam w zasięgu sieci 2G/3G (słaby zasięg 3G, przechodzący w 2G), tak tak drodzy bankowcy są jeszcze takie rejony w Polsce, gdzie nie ma LTE. Próba zalogowania się przy takim zasięgu do nowej aplikacji mobilnej to zgroza, kilka minut oglądania kręcącego się kółka i nic się nie zmienia, nie można się zalogować. Natomiast logowanie do starego INGMobile jest bezproblemowe nawet przy słabym zasięgu i można wykonać niezbędne operacje. Może nowe "Moje ING Mobile" ciągnie za sobą zbyt duży balast (reklamy, paragony, finansometry itp. itd.) ale kogo to obchodzi, skoro w warunkach laboratoryjnych wszystko działa jak należy a każdemu "bankującemu" klientowi te dodatki są niezbędne do życia.
30-06-2016 05:31
@sud1 potwierdzam to co piszesz. Podróżując pociągiem często prędkość Sieci spada. Skoro przekonano mnie, że analiza wydatków jest w aplikacji całkowicie uzasadniona to mając wolną chwilę w trakcie podróży chciałem przeprowadzić weryfikację wydatków. Niestety można tylko pomarzyć. Jak pisałem już wcześniej prawidłowe działanie aplikacji jest uzależnione od wielu czynników. Nie spełnienie jednego z nich powoduje problemy w użytkowaniu, z zawieszaniem się systemu włącznie.
30-06-2016 06:02
Powiadomienia push
Nie wiem czy to z uwagi na jakieś problemy systemowe, czy z innego powodu, ale przed północą zaczęły spływać do mnie powiadomienia push. Mam własny rachunek i jestem pełnomocnikiem do drugiego rachunku. Powiadomienia dotyczył tego drugiego gdzie jego właściciel robił zakupy w kilku sklepach. Transakcje oznaczone są obecnie jako blokady.
Moje pytanie: Czy można zmieniać ustawienia dotyczące powiadomień?
Chciałbym otrzymywać takie informacje o zmianie salda tylko z mojego osobistego rachunku, a wyłączyć z rachunku gdzie jestem pełnomocnikiem.
01-07-2016 06:46
Ustawienia powiadomień PUSH możesz edytować bezpośrednio na telefonie wybierając: Dane i ustawienia->Aplikacja mobilna->Powiadomienia Push: Zarządzaj.
01-07-2016 08:57
Czy można zmienić / usprawnić logowanie do aplikacji mobilnej na iOS ? Podczas logowania, po kliknięciu na "Zaloguj" mogłaby automatycznie pojawiać się klawiatura ekranowa a po wpisaniu odpowiedniej ilości znaków numeru PIN aplikacja mogłaby rozpocząć logowanie. Obecnie trzeba dodatkowo klikać aby na ekranie pojawiła się klawiatura a po wpisaniu PIN znowu trzeba klikać na zaloguj.
01-07-2016 09:12
sud1 pisze:Czy można zmienić / usprawnić logowanie do aplikacji mobilnej na iOS ? Podczas logowania, po kliknięciu na "Zaloguj" mogłaby automatycznie pojawiać się klawiatura ekranowa a po wpisaniu odpowiedniej ilości znaków numeru PIN aplikacja mogłaby rozpocząć logowanie. Obecnie trzeba dodatkowo klikać aby na ekranie pojawiła się klawiatura a po wpisaniu PIN znowu trzeba klikać na zaloguj.
@sud1 Czy włączenie Touch ID na iPhone w Moim ING przyspieszy ten proces?
01-07-2016 10:54
01-07-2016 13:17
Pracujemy nad poprawą wydajności nowej aplikacji.
Odpowiadając na wnioski naszych klientów, którym brakowało wielu opcji zdecydowaliśmy się dać klientom dostęp do funkcjonalności jakie mają w bankowości internetowej. Nasze badania wśród klientów potwierdziły te potrzeby i chcieliśmy im wyjść naprzeciw.
Wprowadziliśmy ekran startowy i, wraz z kolejnymi aktualizacjami aplikacji, będziemy dodawać do niego nowe funkcje, które będzie można wykonać przed zalogowaniem. Co najmniej do końca roku będziesz mógł używać obu aplikacji.
Jednocześnie dziekuję za przekazane opinie i sugestie.
@Konto usunięte
Dzień dobry,
proszę, sprawdź czy w ustawieniach programu antywirusowego nie masz wprowadzonych ograniczeń dla naszej strony logowania. Proszę, spróbuj też skorzystać z innej przeglądarki lub innego urz
Dziękuję za zainteresowanie naszą propozycją. Ofertą kredytów hipotecznych zajmują się nasi eksperci hipoteczni w placówkach banku.
Na kontakt z naszym specjalistą możesz umówić się w Moim ING. Po zal