05-01-2020 12:49 | Edytowano: 05-01-2020 12:52
05-01-2020 13:21
Prosimy skontaktuj się z naszą, całodobową infolinią - (32) 357 00 69. Ze względu bezpieczeństwa zablokujemy Twoją bankowość. W oddziale banku wydamy dla Ciebie nową usługę. Dzięki temu, nadamy Ci nowy identyfikator użytkownika. Podczas rozmowy z nami, przedstaw specjaliście szczegółowo, co dokładnie się stało. Po zablokowaniu dostępu do bankowości internetowej Twoja karta oraz konto nadal będą działały.
05-01-2020 13:37
Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 11-12-2025Dzień dobry,
Posiadamy kredyt hipoteczny, który jest przypisany do konta narzeczonej, oczywiście w umowie kredytowej jestem dopisany do kredytu jako współkredytobiorca (50/50). W przypadku, gdybyśmy c
... 09-12-2025Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |