05-01-2020 12:49 | Edytowano: 05-01-2020 12:52
05-01-2020 13:21
Prosimy skontaktuj się z naszą, całodobową infolinią - (32) 357 00 69. Ze względu bezpieczeństwa zablokujemy Twoją bankowość. W oddziale banku wydamy dla Ciebie nową usługę. Dzięki temu, nadamy Ci nowy identyfikator użytkownika. Podczas rozmowy z nami, przedstaw specjaliście szczegółowo, co dokładnie się stało. Po zablokowaniu dostępu do bankowości internetowej Twoja karta oraz konto nadal będą działały.
05-01-2020 13:37
Prawdą jest, że przestępcy potrafią nadpisać nadawcę wysyłanego SMSa, który będzie wyglądał jak wysłany z ING. Jednak nie potrafią wysłać w imieniu banku kodu autoryzacyjnego, którego można użyć w apl
... 06-12-2025Trudno nam się tutaj odnieść do Twojej sprawy. Natomiast jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią na reklamację, to możesz się od niej odwołać. Możesz też napisać do nas na czacie, po zalogowaniu w Moim I
... 06-12-2025Trafiłem na ten temat w "społeczności ING " bo szukam rozwiązania problemu . Też spotkała mnie blokada konta przez brak oświadczenia. Zablokowane konto - na początku to się z tego śmiałem ale teraz
... 06-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |