22-03-2019 12:21
Proszę czytać posty wyżej, wszystko opisałem. Czekam na rozwiązanie problemu.
22-03-2019 12:27
@archeogroup Proszę Cię o jeszcze jedno zgłoszenie sprawy na infolinii lub czacie w Moim ING. Tak jak wspomniałem wyżej, nasi specjaliści cały czas zajmują się tym tematem i dysponują co raz to nowszymi informacjami. Niestety, nie jestem w stanie przyjąć reklamacji przez forum Społeczność.
29-03-2019 16:40
Potwierdzam problem.
Płatności zbliżeniowe kompletnie nie działają na HUAWEI MATE 10 PRO
Sprawdzone dzisiaj w kilku sklepach.
29-03-2019 19:54
@sydo Nic nowego, kiedy założyłem temat? już dawno temu. Żadnej aktualizacji nie wypuścili. Masakra jakaś. Kto tam jest developerem tej apki?
01-04-2019 13:55
Jeżeli nie masz zrootowanego telefonu, to proszę spróbuj jeszcze w ustawieniach telefonu wybrać Połączenie z urządzeniem – NFC – Domyślna aplikacja płatnicza – Moje ING.
Sprawdź również czy przy karcie Mastercard w telefonie masz włączone NFC oraz kartę ustawioną, jako domyślną do płatności telefonem. Jeżeli masz to wszystko, a nadal nie możesz zapłacić telefonem, to spróbuj:
1. Wejdź w szczegóły karty Mastercard w telefonie
2. Zastrzeż kartę Mastercard w telefonie
3. Odinstaluj aplikację Moje ING mobile
4. Zrestartuj telefon
(wyłącz i włącz go ponowne)
5. Pobierz ponownie aplikację Moje ING mobile
6. Aktywuj aplikację
7. Wejdź w szczegóły konta, do którego chcesz zamówić kartę
8. Kliknij w link Zamów kartę Mastercard
w telefonie
9. Wybierz kartę Mastercard w telefonie
10. Aktywuj płatności kartą
Jeżeli te czynności Ci nie pomogą, to proszę Cię o kontakt z nami przez Moje ING – Wiadomości lub czat (po zalogowaniu do bankowości przez komputer) lub telefonicznie 32 357 00 69.
01-04-2019 13:57
@MonikaC robiłem dokładnie te same kroki za poleceniem konsultanta poprzez rozmowę telefoniczną. Niestety dalej nie działa.
01-04-2019 18:25
01-04-2019 18:28
01-04-2019 19:22 | Edytowano: 01-04-2019 19:29
02-04-2019 22:53
Od kilku dni mojej żonie również nie działa mastercard w telefonie Samsung Galaxy S7.
U mnie na Samsungu Galaxy S8+ działa bez problemu.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024