22-03-2019 12:21
Proszę czytać posty wyżej, wszystko opisałem. Czekam na rozwiązanie problemu.
22-03-2019 12:27
@archeogroup Proszę Cię o jeszcze jedno zgłoszenie sprawy na infolinii lub czacie w Moim ING. Tak jak wspomniałem wyżej, nasi specjaliści cały czas zajmują się tym tematem i dysponują co raz to nowszymi informacjami. Niestety, nie jestem w stanie przyjąć reklamacji przez forum Społeczność.
29-03-2019 16:40
Potwierdzam problem.
Płatności zbliżeniowe kompletnie nie działają na HUAWEI MATE 10 PRO
Sprawdzone dzisiaj w kilku sklepach.
29-03-2019 19:54
@sydo Nic nowego, kiedy założyłem temat? już dawno temu. Żadnej aktualizacji nie wypuścili. Masakra jakaś. Kto tam jest developerem tej apki?
01-04-2019 13:55
Jeżeli nie masz zrootowanego telefonu, to proszę spróbuj jeszcze w ustawieniach telefonu wybrać Połączenie z urządzeniem – NFC – Domyślna aplikacja płatnicza – Moje ING.
Sprawdź również czy przy karcie Mastercard w telefonie masz włączone NFC oraz kartę ustawioną, jako domyślną do płatności telefonem. Jeżeli masz to wszystko, a nadal nie możesz zapłacić telefonem, to spróbuj:
1. Wejdź w szczegóły karty Mastercard w telefonie
2. Zastrzeż kartę Mastercard w telefonie
3. Odinstaluj aplikację Moje ING mobile
4. Zrestartuj telefon
(wyłącz i włącz go ponowne)
5. Pobierz ponownie aplikację Moje ING mobile
6. Aktywuj aplikację
7. Wejdź w szczegóły konta, do którego chcesz zamówić kartę
8. Kliknij w link Zamów kartę Mastercard
w telefonie
9. Wybierz kartę Mastercard w telefonie
10. Aktywuj płatności kartą
Jeżeli te czynności Ci nie pomogą, to proszę Cię o kontakt z nami przez Moje ING – Wiadomości lub czat (po zalogowaniu do bankowości przez komputer) lub telefonicznie 32 357 00 69.
01-04-2019 13:57
@MonikaC robiłem dokładnie te same kroki za poleceniem konsultanta poprzez rozmowę telefoniczną. Niestety dalej nie działa.
01-04-2019 18:25
01-04-2019 18:28
01-04-2019 19:22 | Edytowano: 01-04-2019 19:29
02-04-2019 22:53
Od kilku dni mojej żonie również nie działa mastercard w telefonie Samsung Galaxy S7.
U mnie na Samsungu Galaxy S8+ działa bez problemu.
Witaj,
chciałabym pomóc, ale przez Społeczność nie mogę potwierdzić Twoich danych. Jest to ogólny kontakt. Do wyjaśnienia tej sytuacji będzie potrzebne zgłoszenie techniczne. Możemy je przyjąć podczas
Przez Społeczność nie mogę sprawdzić Twojej sytuacji. Jest to ogólny kontakt. Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. Specjaliści hipoteczni sprawdzą syt
... 18-04-2024Szkoda, byłaby to bardzo przydatna funkcja.
Niestety, ale "Zapłać rachunek ze zdjęcia lub pliku", to zupełnie inna funkcja, zupełnie nieprzydatna dla klienta indywidualnego, który przy kasie w sklepie
... 18-04-2024