31-07-2018 20:38
31-07-2018 21:00
Fakt, NFC powinno działać bez dostępu do Internetu.
Słyszałem, że jak wprowadzali nową wersję serwisu internetowego to też trwało kilka miesięcy zanim zaczął jako tako działać, a niektóre funkcje starej wersji chyba do dziś nie są dostępne. Aplikacja mobilna nie działa już miesiąc, może do końca roku to naprawią.
Jak napisałeś, zostaje korzystać z aplikacji "symulującej karty" i czekać, aż ING naprawi swoją.
Albo przenieść się do innego banku...
01-08-2018 10:52
Tak jak pisalam na samym poczatku, klopot pojawa sie po wpisaniu PINu. Aplikacja nawet sie nie wlacza.
01-08-2018 18:41
DANNIE7904 Wolne działanie Mojego ING mobile może być związane z ilością otwartych aplikacji na Twoim telefonie lub połączeniem internetowym.
W takich sytuacjach spróbuj zamknąć aplikacje, które działają w tle lub wykonać restart telefonu.
Dziękujemy za Twoje propozycje. Weźmiemy je pod uwagę.
agndra91 Przekazałam tę informację do działu technicznego.
16-08-2018 06:14
16-08-2018 23:58 | Edytowano: 16-08-2018 23:59
Windows 10 phone; aplikacja działa strasznie opornie. Przeinstalowałem aplikację. Zresetowałem system w telefonie (5 godzin poświęciłem ) Wasze porady zamknij inne aplikacje, odśwież pamięć i tym podobne są po to żeby zbyć klienta. TO MA DZIAŁAĆ. Wszystko inne w telefonie działa a Moje ING jest popsute. v. 2.5.1
17-08-2018 09:52
@Kambro9394 tak jak już Cię prosiłem, sprawdź nazwę urządzenia - czy nie posiada znaki specjalne.
@DziadekP cały czas pracujemy nad optymalizacją aplikacji. Opisz nam w wiadomości w Moim ING zauważone symptomy wraz z danymi telefonu i systemu. Postaramy się to sprawdzić dla Ciebie.
17-08-2018 11:24
@agndra91 napisz do nas wiadomość przez bankowość internetową. Chcielibyśmy sprawdzić Twoja usługę. Opisz nam w wiadomości zauważone objawy.
17-08-2018 18:50
Bez sensu. Opisałem w wiadomościach Mojego ING jak to działa (albo nie działa) i odpowiedź Pani konsultantki że mam mało pamięci i powinienem wszystko odinstalować z telefonu. Nie mam żadnych dodatkowych programów poza podstawowymi. Wszystkie uprawnienia do pracy w tle wyłączyłem i nic to nie daje. Tak jak u innych tutaj narzekających, po przyjęciu PINu aplikacja muli niesamowicie. Prawie nie reaguje na dotyk. Trzeba czekać po pół minuty na reakcję po każdym kliknięciu w ekran. Do tej pory jakoś aplikacja działała poprawnie i wystarczało jej pamięci mimo że jest cały czas w tej samej versji. Nagle zdechła i nic się nie da zrobić ?????
17-08-2018 19:07
Przykro mi, że dostałeś taką odpowiedź. Napisz do nas jeszcze raz przez Moje ING. W treści podaj, że prowadziłeś z nami rozmowę na forum i poprosiliśmy Cię o przesłanie takiej wiadomości. Sprawdzimy to.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024