30-07-2018 15:00 | Edytowano: 30-07-2018 16:27
@agndra91 Spróbuj zainstalować najnowszą aktualizację iOS. Jeśli to nie pomoże to napisz nam czy problem występuje podczas połączenia przez wykorzystanie sieci danych komórkowych czy przy wi-fi?
@aju Czy próbowałeś odinstalować aplikację i zainstalować ją na nowo? Daj znać czy to pomogło.
30-07-2018 18:25
Reinstalcja aplikacji nie pomaga.
31-07-2018 11:22
31-07-2018 11:33
31-07-2018 14:54
@aju Urządzenie spełnia wymagania. Niestety wersja zainstalowanego systemu jest modyfikacją Androida. Być może to stanowi problem i aplikacja nie chce poprawnie działać.
Oficjalnym systemem dla tego urządzenia jest Android 6.0 Marshmallow – prosimy o sprawdzenie czy na tej wersji oprogramowania aplikacja będzie działała prawidłowo.
@DANNIE7904 Proszę, spróbuj przeinstalować aplikację i zmniejszyć ilość aplikacji pracujących w tle.
31-07-2018 14:59
31-07-2018 16:22
31-07-2018 16:39 | Edytowano: 31-07-2018 18:32
agndra91 Czy kłopot pojawia się za każdym razem, gdy wykonujesz przelew?
Jeśli możesz, to wyślij nam zrzut ekranu przez wiadomość prywatną. Spróbujemy to jeszcze sprawdzić.
DANNIE7904 Przekazałam Twoje uwagi do działu technicznego.
lukaszP39 Czy masz zainstalowaną wersję 2.8.2 Mojego ING mobile? Co dokładnie dzieje się u Ciebie podczas logowania do aplikacji?
31-07-2018 19:38
Aplikacja ING jest jedyną aplikacją która w ten sposób działa na moim telefonie. Żałuję, bo bardzo mi się podoba, ale nie zamierzam przeinstalować systemu i tracić poprawek bezpieczeństwa przez jedną aplikację.
Dodam, że niedługo wyjdzie Android P, obecnie Android Oreo jest oficjalnym wydaniem Androida więc to Wy powinniście dostosować aplikację do tego systemu. Proszę to przekazać działowi technicznemu.
31-07-2018 20:05
Do płacenia BLIKiem potrzebne będzie połączenie telefonu z Internetem, to nie jest kwestia aplikacji ING, tylko samej metody płatności. Teoretycznie możnaby z tego zrezygnować, ale oznaczałoby to również rezygnację z większego stopnia bezpieczeństwa - generowania kodu przez PSP i potwierdzenie płatności.
Moim zdaniem płatności BLIKiem to coś co akurat dość sprawnie działało w aplikacji ING - dopóki aplikacja działała.
Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s
... 25-11-2024Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.
25-11-2024