Odpowiedz

Re: Re.: Moje Ing Mobile nie działa.

[ Edytowane ]

@agndra91 Spróbuj zainstalować najnowszą aktualizację iOS. Jeśli to nie pomoże to napisz nam czy problem występuje podczas połączenia przez wykorzystanie sieci danych komórkowych czy przy wi-fi?

@aju Czy próbowałeś odinstalować aplikację i zainstalować ją na nowo? Daj znać czy to pomogło.



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
MateuszF
Moderator
Moderator icon
587
126
12-04-2017
Wiadomość 41 z 88 (12 734 wyświetleń)

Re: Re.: Moje Ing Mobile nie działa.

Reinstalcja aplikacji nie pomaga.

Odpowiedz
0 Lajków
aju
aju
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
25-07-2018
Wiadomość 42 z 88 (12 711 wyświetleń)

Re: Re.: Moje Ing Mobile nie działa.

Na telefonie Samsung Galaxy S7 jest problem z uruchomieniem aplikacji... Kręci się i kręci i nie umie wykręcić. A internet i wszystko działa na LTE. Nie rozumiem co wy z tą aplikacją robicie... W końcu w sklepie musiałem normalnie zapłacić. Na poprzednich telefonach też był nieraz problem. Wtedy wymuszałem zamknięcie aplikacji i wszystko było ok, ale teraz na nowym telefonie to nie pomaga. Co z tego, że za godzinę się uruchomi poprawnie jak będę potrzebować i znowu zawiedzie. I zróbcie tak, żeby nawet przy słabym zasięgu dało się ją uruchomić albo nawet bez internetu. No i jeszcze jedna rzecz. Wkurzające jest to że tą aplikację trzeba tak długo włączać. Zróbcie tak, żebym normalnie mógł tą aplikacją w sklepie płacić... Bo pani przy kasie nie będzie godzinę czekać... Póki co ta aplikacja to żenada bo zawodzi w ważnych sytuacjach, podkreslajac ze na strony internetowe mogę wchodzić, więc internet jest. Zróbcie w końcu z tym coś...
DANNIE7904
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
31-07-2018
Wiadomość 43 z 88 (12 659 wyświetleń)

Re: Re.: Moje Ing Mobile nie działa.

Nie będę instalować nowego IOSa tylko po to by działała Wasza aplikacja.
Każda inna działa na tej wersji IOSa, a ja nie mam zamiaru zawalić sobie iphona nowym wymysłem Appla.
Odpowiedz
0 Lajków
agndra91
Doradca z ambicjami I
Doradca z ambicjami I icon
4
0
25-07-2018
Wiadomość 44 z 88 (12 654 wyświetleń)

Re: Re.: Moje Ing Mobile nie działa.

@aju Urządzenie spełnia wymagania. Niestety wersja zainstalowanego systemu jest modyfikacją Androida. Być może to stanowi problem i aplikacja nie chce poprawnie działać.

Oficjalnym systemem dla tego urządzenia jest Android 6.0 Marshmallow – prosimy o sprawdzenie czy na tej wersji oprogramowania aplikacja będzie działała prawidłowo.

 

@DANNIE7904 Proszę, spróbuj przeinstalować aplikację i zmniejszyć ilość aplikacji pracujących w tle. 


Jeśli podoba Ci się moja odpowiedź, daj mi lajka.
Jeśli odpowiedź Ci pomogła, zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Odpowiedz
0 Lajków
MartynaC
Były moderator
Były moderator icon
427
94
12-04-2017
Wiadomość 45 z 88 (12 626 wyświetleń)

Re: Re.: Moje Ing Mobile nie działa.

Na Samsungu Galaxy Note 4 również nie działa aplikacja. Nie można soe zalogować.
Odpowiedz
0 Lajków
lukaszP39
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
1
0
31-07-2018
Wiadomość 46 z 88 (12 620 wyświetleń)

Re: Re.: Moje Ing Mobile nie działa.

1. Przypominam, że mój telefon to Samsung Galaxy S7, który ma 4GB RAM-u i procesor Exynos, więc nie ma prawa, aby aplikacje nie działały...

2. Gdy występował taki problem to po prostu wbiłem za godzinę i działało a jak nadal nie chciało to reinstalowałem aplikację i zawsze to działało... ale nie w tym jest problem. Problem jest generalnie w tym, że ja to w ogóle muszę robić i nigdy nie mam pewności czy będę mógł w sklepie zapłacić.

3. To nie rozwiązuje podanej przeze mnie listy problemów.

Czemu nie zrobicie tak, żeby ta aplikacja działała w tle i w każdej chwili mógłbym zapłacić... ewentualnie gdzieś w powiadomieniach by pisało że telefon jest w trybie gotowości. Ta aplikacja lepiej wygląda niż działa... moim zdaniem ma za mało funkcji. Liczyłem że gdy będę mieć lepszy telefon to będzie to w końcu działać idealnie a jest gorzej niż było. Pozwólcie profesjonalistom tą apkę zrobić a nie jakimś amatorom bo ludziom nie chce się z tej aplikacji korzystać bo za dużo trzeba klikać, za długo się wszystko ładuje i jest nieintuicyjna. I to jest wina telefonu bo telefon jest bardzo bardzo dobry. No i przede wszystkim po co internet do płacenia? Ludzie ogarnijcie się. Czemu nie mogę po prostu tak świetnym telefonem płacić jak kartą tylko muszę wiecznie coś klikać i czekać czy się łaskawie załaduje. A w sklepach internetu nie raz nie ma. I jak mam wtedy zapłacić za zakupy na kilka set złotych skoro zaufałem aplikacji która po raz kolejny zawiodła? Mam nadzieję że w końcu ktoś porządny się tym zajmie.
Odpowiedz
0 Lajków
DANNIE7904
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
3
1
31-07-2018
Wiadomość 47 z 88 (12 587 wyświetleń)

Re: Re.: Moje Ing Mobile nie działa.

[ Edytowane ]

agndra91 Czy kłopot pojawia się za każdym razem, gdy wykonujesz przelew?
Jeśli możesz, to wyślij nam zrzut ekranu przez wiadomość prywatną. Spróbujemy to jeszcze sprawdzić. 

DANNIE7904 Przekazałam Twoje uwagi do działu technicznego.

lukaszP39
 Czy masz zainstalowaną wersję 2.8.2 Mojego ING mobile? Co dokładnie dzieje się u Ciebie podczas logowania do aplikacji? 



-----------------
Moja odpowiedź Ci pomogła? Zaakceptuj ją jako rozwiązanie.
Jeśli chcesz szybciej uzyskać odpowiedź, zachęcamy Cię do kontaktu na czacie w Moim ING lub skorzystania z Wirtualnego Asystenta.
Odpowiedz
0 Lajków
IlonaU
Moderator
Moderator icon
1096
216
07-06-2017
Wiadomość 48 z 88 (12 580 wyświetleń)

Re: Re.: Moje Ing Mobile nie działa.

Aplikacja  ING jest jedyną aplikacją która w ten sposób działa na moim telefonie. Żałuję, bo bardzo mi się podoba, ale nie zamierzam przeinstalować systemu i tracić poprawek bezpieczeństwa przez jedną aplikację. 

Dodam, że niedługo wyjdzie Android P, obecnie Android Oreo jest oficjalnym wydaniem Androida więc to Wy powinniście dostosować aplikację do tego systemu. Proszę to przekazać działowi technicznemu. 

Odpowiedz
0 Lajków
aju
aju
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
6
0
25-07-2018
Wiadomość 49 z 88 (12 549 wyświetleń)

Re: Re.: Moje Ing Mobile nie działa.

Do płacenia BLIKiem potrzebne będzie połączenie telefonu z Internetem, to nie jest kwestia aplikacji ING, tylko samej metody płatności. Teoretycznie możnaby z tego zrezygnować, ale oznaczałoby to również rezygnację z większego stopnia bezpieczeństwa -  generowania kodu przez PSP i potwierdzenie płatności.

Moim zdaniem płatności BLIKiem to coś co akurat dość sprawnie działało w aplikacji ING - dopóki aplikacja działała.

Odpowiedz
0 Lajków
loginus
Nowy w branży II
Nowy w branży II icon
8
0
08-07-2018
Wiadomość 50 z 88 (12 540 wyświetleń)
Ostatnie wpisy na forum
Kółeczko się kręci

Nie mogę się zalogować do bankowości internetowej i tym samym skorzystać z moich własnych pieniędzy (po przejściu przez proces logowania widzę tylko kręcące kółeczko). Informatycy w ING - ogarnijcie s

...

25-11-2024
Re: Re.: Brak telefonu od ING, aktywacja aplikacji

Skontaktuj się z nami przez czat po zalogowaniu do Mojego ING przez przeglądarkę WWW lub infolinią pod numerem 32 357 00 69 - sprawdzimy co jest powodem.

25-11-2024
Re.: Zbieg egzekucji

Tutaj to chyba nie rozumiem. Skoro środki ,które zostały zablokowane i nieprzekazane do komornika z powodu zbiegu egzekucji...nie są już własnością klienta banku tylko podlegają egzekucji to dlaczego ...

25-11-2024
Najbardziej pomocni użytkownicy