10-06-2024 20:20
We wcześniejszej wersji mogłem bez problemu logować się przy użyciu odcisku palca.
W nowej wersji 4.14.2, dostaję komunikat:
Twój telefon nie zna tej sztuczki
Wygląda na to, że Twój telefon nie ma funkcji logowania odciskiem palca lub rozpoznawaniem twarzy.
Jak nie, jak tak. Telefon to Realme 7 Pro.
11-06-2024 20:34
12-06-2024 09:06
Opcja: "Logowanie danymi biometrycznymi" jest nieaktywna, nawet po reinstalacj aplikacji.
12-06-2024 21:20
Już wiem dlaczego nie działa odcisk palca. Aplikacja banku ma problem ze zrootowanym telefonem.Żądam wolności!
Teraz dzieje się inna anomalia. Za każdym razem kiedy chcę skorzystać z blika, to muszę potwierdzić swoją tożsamość przepisując kod z SMSa do apki banku. Stoję przy kasie sklepowej i klepię. Porażka.
13-06-2024 15:14
Ponowna instalacja rozwiązała problem.
Nadal w analizie. Patrząc na https://www.ing.pl/partner/indywidualni/hipoteka/proces-kredytowy to w tym tygodniu powinno się coś ruszyć.
17-03-2025Cudownie. No tak, zawsze w przypadku problemu mogę popisać z botem, albo kimś losowym na chacie, kto poleci mi założenie reklamacji. A potem będę czekał miesiąc na rozwiązanie mojego problemu (tyle IN
... 16-03-2025W takiej sytuacji po zasileniu konta system automatycznie pobierze pieniądze na spłatę raty. Przekazanie informacji o zadłużeniu do BIKu zależy to od czasu opóźnienia w spłacie. Abyśmy mogli to spraw
... 15-03-2025Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |