10-06-2024 20:20
We wcześniejszej wersji mogłem bez problemu logować się przy użyciu odcisku palca.
W nowej wersji 4.14.2, dostaję komunikat:
Twój telefon nie zna tej sztuczki
Wygląda na to, że Twój telefon nie ma funkcji logowania odciskiem palca lub rozpoznawaniem twarzy.
Jak nie, jak tak. Telefon to Realme 7 Pro.
11-06-2024 20:34
12-06-2024 09:06
Opcja: "Logowanie danymi biometrycznymi" jest nieaktywna, nawet po reinstalacj aplikacji.
12-06-2024 21:20
Już wiem dlaczego nie działa odcisk palca. Aplikacja banku ma problem ze zrootowanym telefonem.Żądam wolności!
Teraz dzieje się inna anomalia. Za każdym razem kiedy chcę skorzystać z blika, to muszę potwierdzić swoją tożsamość przepisując kod z SMSa do apki banku. Stoję przy kasie sklepowej i klepię. Porażka.
13-06-2024 15:14
Ponowna instalacja rozwiązała problem.
Witam, Wczoraj dodałem nowy telefon do aplikacji Moje ING, otrzymałem SMS-a, że ze względów bezpieczeństwa moje bankowość internetowa została zablokowana. Próbowałem ją odblokować, ale pojawiał się bł
... 14-02-2025Niestety ale kolega ma racje. Nie dość że kurs jest delikatnie mówiąc mało atrakcyjny w porównaniu z innymi bankami w Polsce to do tego dolicza się dziwnym trafem nigdzie nie widoczną prowizje. Przykł
... 13-02-2025W bankowości internetowej ING Business niedawno były trzy osoby uprawnione do składania wniosków i ich akceptowania w imieniu podmiotu. Dwie osoby zrezygnowały z funkcji członków zarządu i bank usunął
... 13-02-2025