10-06-2024 20:20
We wcześniejszej wersji mogłem bez problemu logować się przy użyciu odcisku palca.
W nowej wersji 4.14.2, dostaję komunikat:
Twój telefon nie zna tej sztuczki
Wygląda na to, że Twój telefon nie ma funkcji logowania odciskiem palca lub rozpoznawaniem twarzy.
Jak nie, jak tak. Telefon to Realme 7 Pro.
11-06-2024 20:34
12-06-2024 09:06
Opcja: "Logowanie danymi biometrycznymi" jest nieaktywna, nawet po reinstalacj aplikacji.
12-06-2024 21:20
Już wiem dlaczego nie działa odcisk palca. Aplikacja banku ma problem ze zrootowanym telefonem.Żądam wolności!
Teraz dzieje się inna anomalia. Za każdym razem kiedy chcę skorzystać z blika, to muszę potwierdzić swoją tożsamość przepisując kod z SMSa do apki banku. Stoję przy kasie sklepowej i klepię. Porażka.
13-06-2024 15:14
Ponowna instalacja rozwiązała problem.
Tutaj nie mamy dostępu do systemu bankowego, aby sprawdzić Twój wniosek. Proszę, skontaktuj się z nami na czacie w Moim ING.
15-11-2025Proszę, napisz do nas na czacie w Moim ING. Specjaliści, którzy zajmują się modułem Makler pracują w dni robocze między 8:00 a 18:00.
15-11-2025Cześć,
mam kredyt hipoteczny w ING na oprocentowaniu stałym. Aktualnie jestem w okresie budowlanym, który trwa 24 miesiące – w tym czasie spłacam wyłącznie odsetki. Chciałbym wydłużyć ten okres o kolej
| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |