10-06-2024 20:20
We wcześniejszej wersji mogłem bez problemu logować się przy użyciu odcisku palca.
W nowej wersji 4.14.2, dostaję komunikat:
Twój telefon nie zna tej sztuczki
Wygląda na to, że Twój telefon nie ma funkcji logowania odciskiem palca lub rozpoznawaniem twarzy.
Jak nie, jak tak. Telefon to Realme 7 Pro.
11-06-2024 20:34
12-06-2024 09:06
Opcja: "Logowanie danymi biometrycznymi" jest nieaktywna, nawet po reinstalacj aplikacji.
12-06-2024 21:20
Już wiem dlaczego nie działa odcisk palca. Aplikacja banku ma problem ze zrootowanym telefonem.Żądam wolności!
Teraz dzieje się inna anomalia. Za każdym razem kiedy chcę skorzystać z blika, to muszę potwierdzić swoją tożsamość przepisując kod z SMSa do apki banku. Stoję przy kasie sklepowej i klepię. Porażka.
13-06-2024 15:14
Ponowna instalacja rozwiązała problem.
Prosimy, napisz do nas w tej sprawie na czacie w Moim ING. Sprawdzimy to.
19-05-2025Żadna nie jest. Nie sądzę aby ktokolwiek z doradców rozumiał w czym rzecz, wydaje się, że nawet product ownerzy w ING nie rozumieją, trudno etatowcom zrozumieć przedsiębiorcę.
19-05-2025... 19-05-2025
@SebastianM:Podjęliśmy decyzję o wycofaniu paczek przelewów. Możesz skorzystać z alternatywy: przelewów, powielenia przelewów, stałego zlecenia, przelewów z przyszła datą, zapisania odbiorcy, przelewó
Użytkownik | Liczba Lajków |
---|---|
22 | |
17 | |
12 | |
8 | |
8 |