23-06-2018 00:06
23-06-2018 00:13
23-06-2018 15:06
Baster Dziękuję za Twoje sugestie, które dotyczą bezpieczeństwa podczas płatności zbliżeniowych. Przekazałam je do zespołu, który zajmuje się tym tematem.
09-07-2019 12:47
10-07-2019 09:38
Jeśli zgubisz telefon, możesz zablokować płatności kartą w telefonie w Moim ING (przez opcję o której wspomniałeś - Usuń kartę z urządzenia) lub telefonicznie +48 32 357 00 69 - przez całą dobę.
Dzień dobry,
czy za zamknięcie IKZE przed upływem 12 miesięcy na które nie zostały dokonane żadne wpłaty zostanie pobrana prowizja za zwrot?
Dziękujemy za opinię. Przekazałem ją do zespołu odpowiedzialnego za naszą bankowość.
12-12-2025Witam,
Proszę o powiększenie pola tekstowego "Tytuł" oraz "Nazwa i adres odbiorcy", tak jak to było w starej wersji, a najlepiej umożliwienie opcji powrotu do starego interfejsu. Ten jest nieintuicyjny
... 12-12-2025| Użytkownik | Liczba Lajków |
|---|---|
| 22 | |
| 17 | |
| 12 | |
| 8 | |
| 8 |