23-06-2018 00:06
23-06-2018 00:13
23-06-2018 15:06
Baster Dziękuję za Twoje sugestie, które dotyczą bezpieczeństwa podczas płatności zbliżeniowych. Przekazałam je do zespołu, który zajmuje się tym tematem.
09-07-2019 12:47
10-07-2019 09:38
Jeśli zgubisz telefon, możesz zablokować płatności kartą w telefonie w Moim ING (przez opcję o której wspomniałeś - Usuń kartę z urządzenia) lub telefonicznie +48 32 357 00 69 - przez całą dobę.
I prawidłowo. Jak można podawać inne dane? Wiesz, że na to są paragrafy?
23-11-2024Hej, korzystając z Vinted, olx czy innych portali w ramach bezpieczeństwa swoich danych nie podaje swoich prawdziwych danych, pojawił się problem pierwszy raz dopiero gdy założyłem konto w ING, przysz
... 23-11-2024